رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش ضرر اقتصادی کشور در کنار مبارزه جدی با کرونا، هوشمند شد.
کد خبر: ۸۳۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 11 April 2020

به گزارش تابناک سمنان: حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان این که اثرات ویروس کرونا دامن اقتصاد دنیا و حتی کشورهای توسعه یافته را گرفته است، گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش ضرر اقتصادی کشور در کنار مبارزه جدی با کرونا، هوشمند شد.

او با اشاره به ان که طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند اقتصاد کشور را به روال عادی باز می گرداند، افزود: با اجرای این طرح هم به مبارزه جدی با کرونا ادامه می دهیم و هم خسارات اقتصادی کشور را به حداقل می رسانیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا روز گذشته با محدودیت های جدی به منظور پیشگیری از ویروس کرونا اجرا شد که شامل ادارات، اصناف، رفت و آمدهای بین شهری و درون شهری می شد.

او افزود: اجرای این طرح سبب شد تا در هفته های اخیر در آمار فوتی ها و مراجعه بیماران کرونایی آماری ثابت و رو به کاهش داشته باشیم.

کریم گفت: مردم در طرح فاصله گذاری هوشمند باید خودشان از خودشان بیشتر مراقبت کنند و به نوعی اسلحه مبارزه با کرونا را به دست بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار