تابناک آذربایجان غربی به نقد می گذارد؛
آیا از عملکرد مسئولین در حوزه ورزش رضایت دارید؟ به نظر شما حمایت های لازم از تیم های ورزشی استان به عمل آمده است؟ آیا با تیم داری شهرداری ها و بطور کلی صرف هزینه نهادهای عمومی و دولتی برای ورزش های حرفه ای موافقید؟ آیا حمایت مسئولین از ورزش بانوان رضایت شما را جلب نموده است؟ آیا از عملکرد مسئولین در احداث چمن های مصنوعی رضایت دارید؟ وضعیت شهر، شهرستان روستا و منطقه شما در زمینه ورزشی چگونه است؟ نظرات خود را در این زمینه با سایر هم استانی ها به اشتراک بگذارید.
کد خبر: ۸۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ 26 August 2015

هفته دولت فرصت مغتنمی است برای ارزیابی عملکرد یکساله دولت و دستگاه های تابعه آن، معرفی دستاوردها در کنار نقد عملکرد دولت و نقاط ضعف آن بهترین هدیه ای است که در این هفته می توان به مجموعه دولت و دولتمردان اعطا کرد. از همین رو «تابناک آذربایجان غربی » تصمیم دارد پنجره ای بگشاید تا هم استانی های مان بتوانند از آن طریق نظرات، مطالبات، پیشنهادات، دغدغه ها، ارزیابی ها و انتقادات خود را پیرامون عملکرد دستگاه های مختلف ابراز دارند.

شما هم استانی های عزیز و مخاطبین ورزشی «تابناک آذربایجان غربی » می توانید ازشرایط امکانات ورزشی شهر خود بگوید، و حمایت های مالی و معنوی مسئولین در شرایط فعلی و قبل از آن سخن بگویید. در شهر شما بیشتر در چه رشته ورزشی علاقمند وجود دارد ؟ آیا امکانات مورد نیاز برای شما تامین شده است؟

آیا از عملکرد مسئولین در حوزه ورزش رضایت دارید؟ به نظر شما حمایت های لازم از تیم های ورزشی استان به عمل آمده است؟ آیا با تیم داری شهرداری ها و بطور کلی صرف هزینه نهادهای عمومی و دولتی برای ورزش های حرفه­ای موافقید؟ آیا حمایت مسئولین از ورزش بانوان رضایت شما را جلب نموده است؟ آیا از عملکرد مسئولین در احداث چمن های مصنوعی رضایت دارید؟نظرات خود را در این زمینه ها به اشتراک بگذارید.

الزامات و نکاتیکه در ارسال نظرات باید رعایت گردد به شرح زیر است:

- نظر ارسالی شامل الفاظ و یا معانی توهین آمیز یا غیر اخلاقی نباشد.

- نظر ارسالی حداکثر در 3 خط یا حدود 60 کلمه باشد.

- نظر ارسالی حتما در موضوع بوده و شامل موارد متفرقه و غیر مرتبط نباشد.

- نظر ارسالی شامل اسامی افرادی که مسئولیت نداشته و امکان پاسخگویی ندارند نباشد.

- نظر ارسالی شامل اتهامات و ادعاهای اثبات نشده نباشد و صرفا ناظر به اختیارات و وظایف دستگاه مربوطه باشد.

- نظر ارسالی در خصوص دستگاه های استانی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار