رئیس کمیسیون اقتصاد سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: در سختی‌های این روز‌ها اعضای شورای اسلامی شهر همدان به عنوان نمایندگان مردم در کنار خادمان سفید پوش مبارزه با کرونا هستند.
کد خبر: ۸۲۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 03 March 2020
رئیس کمیسیون اقتصاد سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: در سختی‌های این روز‌ها اعضای شورای اسلامی شهر همدان به عنوان نمایندگان مردم در کنار خادمان سفید پوش مبارزه با کرونا هستند.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، حسین قراباغی در نطق پیش از دستور ضمن قدردانی از تلاش کادر پزشکی و دست اندرکاران مبارزه با ویروس کرونا افزود: دیار بوعلی سینا این روز‌ها دیگر آن جوش و خروش شب‌های عید را ندارد و مردمان کهن شهر همدان سردرگریبان ویروسی هستند که گویا می‌خواهد به ما یاد آوری کند تا قدردان کنار هم بودن‌های خود باشیم.

قراباغی با بیان اینکه افسوس که زندگی ماشینی چقدر ما را از هم غافل کرده است، اظهار داشت: همانگونه که مردم مهربان در روز‌های خوشی کنار ما بودند و با رای قاطع خود از ما حمایت کردند ما نیز این روز‌ها در کنار آن‌ها هستیم و به عنوان نماینده مردم شریف در پارلمان شهری زبان گویای بزرگواران خواهیم بود.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مبنی بر این که مومن زرنگ و محتاط است، یادآور شد: در شرایطی که دنیا و به تاثیر از آن در کشور ما ایران و شهر همدان درگیر ویروس کرونا بوده و جامعه نیازمند آرامش است افزایش قیمت نان که قوط غالب مردم از نان است هیچ معنایی ندارد و بر کسی منکر افزایش واقعی قیمت نان نیست، اما دقیقاً یک هفته و در نخستین جمعه بعد از انتخابات آن هم بدون اطلاع قبلی این حرکت چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان اضافه کرد: این روز‌های سخت اقتصادی که حاصل سوء تدبیر مدیران بوده و گرانی نان در صبح یک روز سرد زمستانی مزید بر علت است و هنوز حاشیه‌های افزایش غیر منطقی قیمت بنزین در کشور فراموش نشده، هنوز مدیران تب التهاب و ویروس کرونا را در شهر مدیریت نکرده اید و نیز نتوانستید بر گرانی غیر متعارف سودجویان در بازارهمدان نظارت و اقدامی داشته باشید با این حال به فکر آزادسازی قیمت نان هستید؟

حسین قراباغی خطاب به مسولین با طرح این سوال که به راستی چه هدفی را دنبال می‌کنید ادامه داد: در برحه زمانی که اکثر مشاغل تعطیل است که کارگران روزمزد در تامین اولیه هزینه‌های زندگی خود مانده‌اند و بیکاری تورم گرانی بیداد می‌کند آیا این حرکت شما نمکی بر زخم مردم نیست؟

 قراباغی با بیان اینکه آیا نمی‌شد از قشر خدوم و زحمتکش صنف نانوایان، در این شرایط به روش دیگری حمایت می‌شد؟ افزود: مدیرانی که در تامین ماسک و مواد بهداشتی مورد نیاز این شهر این روز‌های مردم ناتوان هستند حق ندارند نان سفره مردم را کم کنند.

این عضو شورای شهر همدان اضافه کرد: به آقایانی که حوزه مدیریتی و زندگی‌های خود را لاکچری اداره می‌کنند توصیه می‌کنم در مواقعی خود را جای مردم قرار داده و حرکت‌ها و سیاست‌های مدیریت خود را بر این اساس تنظیم کنند.

وی در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه اینجانب هیچگونه وابستگی حزبی نداشته و بدهکار هیچ گروهی نیستم گفت: برخود تکلیف می‌دانم صدای اعتراض شهروندان همدانی را به مدیران استان و شهرستان‌برسانم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار