مسئول رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی:
مسئول رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه اعتماد مردم به مسجد سرمایه است، گفت: مسجد در هر مکانی که قرار دارد باید پیام‌آور آرامش روحی، فکری و عقیده‌ای در آنجا بوده و هرکس به آن وارد شد به معنای کامل امنیت داشته باشد.
کد خبر: ۸۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 24 August 2015
حجت‌الاسلام حسین حائری در چهارمین همایش بزرگ یاوران مسجد قوچان در مسجد جامع امام خمینی(ره) این شهرستان اظهار کرد: مسجد به ما و ما به مسجد نیازمندیم و خدمت‌ کردن به آن برای خودمان منفعت دارد زیرا آباد کردن مسجد سبب آبادانی شهرها می‌شود.

وی با یادآوری اینکه در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران به خاطر جنگ تحمیلی از مساجد غافل شدیم، تصریح کرد: بهترین کار در شرایط فعلی آوردن و ترغیب جوانان برای حضور در مسجد است و باید برای این قشر وقت صرف شود.

مسئول رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی با تأکید بر اینکه خادم مسجد بودن یک افتخار است و باید شکر کلیدداری این حریم را به جا بیاوریم، گفت: پیشنهاد می‌شود بزرگان و مسئولان همت جدی داشته تا سنت حسنه بستن مغازه در هنگام نماز اول وقت را در سطح جامعه فرهنگ‌سازی کنیم.

وی با بیان اینکه باید برای برگزاری نماز در مسجد پیشقدم شویم، تأکید کرد: مسجد در هر مکانی که قرار دارد باید پیام‌آور آرامش روحی، فکری و عقیده‌ای در آنجا بوده و هر کس به آن وارد شد، به معنای کامل امنیت داشته باشد.

حائری یادآور شد: اعتماد مردم به مسجد یک سرمایه بوده که باید از آن به درستی استفاده کنیم و با راه حل و برنامه‌ای مشخص به سمت مهم‌ترین منبع در تأمین هزینه‌های جاری یک مسجد یعنی مردم خیّر حرکت کرد.

وی با اشاره به اینکه راه حل مشکلات جامعه در مسجد قرار دارد، بیان کرد: باید برای حفظ حضور جوانان در سطح مساجد برنامه‌ریزی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار