فرماندار جغتای خبر داد:
فرماندار جغتای از بهره‌برداری 50 پروزه عمرانی در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹ 23 August 2015
محمد علی‌آبادی در جمع خبرنگاران با اشاره به بهره‌برداری از 50 پروژه عمرانی جغتای به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 98 میلیارد و 900 میلیون ریال همزمان با هفته دولت در شهرستان جغتای بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در دو بخش شهری و روستایی بوده تصریح کرد: پروژه مرغداری، گاوداری روستای شهرستانک، آبیاری قطره‌ای و مسکن مددجویی روستای سیدآباد، گازرسانی، ساختمان دهیاری روستای نوباغ، خانه عالم روستای راهچمن، خانه بهداشت روستای حجت آباد، ساختمان دهیاری روستای الله‌آباد، مجتمع آبرسانی روستای محمدیه و فاضلاب زرقان از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

علی آبادی با اشاره به افتتاح پروژه‌های شهری افزود: اصلاح و توسعه معابر شهری، آسفالت وجدول‌کشی و بهره‌برداری از ساختمان اداره هلال احمر از جمله پروژه‌های شهری بوده که در گرامیداشت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار جغتای با اشاره به اینکه هفته دولت بهترین زمان برای ارائه عملکرد دولت به مردم است، گفت: پاسخگویی به مردم از اهداف اصلی دستگاه‌های اجرایی است امیدواریم تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان بتوانند فعالیت‌های خودشان را در این هفته به اطلاع مردم برسانند.

علی آبادی دیدار مسئولان با امام جمعه و نیز غبارروبی مزار شهدا را از جمله برنامه‌های فرهنگی در این هفته اعلام کرد و گفت: هفته دولت یادآور شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر است خلوص نیت، ولایت‌پذیری و استکبارستیزی سه مولفه شاخص این شهیدان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار