کد خبر: ۸۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶ 23 August 2015

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: دشمنان اسلام بدانند ملت ایران محکم پای انقلاب و آرمانهای والای امام (ره) و شهدا ایستاده است.

به گزارش ایرنا، سردار علی استاد حسینی شامگاه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان فردیس در سالن ولایت اداره ارشاد برگزار شد، افزود: تا زنده هستیم و خون شهدا در رگ ها ی ما جاری است هرگز اجازه نخواهیم داد که پای دشمن به این کشور انقلابی باز شود.

وی ادامه داد: آمریکا در زمینه های فرهنگی، سیاسی و روانی برای ملت مسلمان ایران برنامه ریزی کرده است و قصد دارد کشور را در سلطه خود قرار دهد اما سران کاخ سفید

بدانند اجازه هیچگونه دخالت درامور کشور را نخواهیم داد.

استاد حسینی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری عنوان کرد: هنوز هستند کسانی که خط و مشی امام(ره) را قبول ندارند و قصد ارتباط گیری با آمریکا را دارند.

وی افزود: متاسفانه دشمنان اسلام یک روزنه ای را پیدا کردند که اندیشه های امام را از بین ببرند.

وی در خصوص بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر عدم اجازه نفوذ آمریکایی ها در ایران گفت: مقام معظم رهبری بارها بر این موضوع تاکید داشتند که به آمریکا اعتماد نداریم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: دشمنان تلاش دارند در پس توافق هسته ای روزنه ای برای نفوذ به ایران پیدا کنند که به جایی نمی رسند.

سردار استاد حسینی افزود: همانطور که امام فرمودند آمریکاییها این آرزو را به گور خواهند برد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: تا فرزندان روح الله در صحنه هستند و خون امام در رگ هایشان جاری است اجازه نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را به آمریکایی ها نخواهند داد که پای آنها به کشورایران باز شود.

دراین مراسم از زحمات 18 ماه سرهنگ پاسدار مهدی فراهانی فرمانده سابق سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس تجلیل شد و سرهنگ دوم پاسدار محمد زارعی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار