کد خبر: ۸۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 22 August 2015

رشت - ایرنا - امام جمعه رودسر در مراسم استقبال از خدام امام رضا(ع) گفت: تبیین و ترویج زندگی امام هشتم (ع) در جامعه اسلامی برای سبک زندگی رضوی ضروری است.
[امام جمعه رودسر: ترویج سیره و زندگی امام رضا(ع) در جامعه ضروری است]

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی دستجردی عصر جمعه در این مراسم که در قالب همایش روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان در آستان مقدس امامزادگان ماچیان شهرستان رودسر برگزار شد، مهمترین رسالت امام رضا (ع) را احیای دین و سنت پیامبر(ص) اسلام ذکر کرد.
وی اضافه کرد: این امام بزرگوار با تمام وجود و برغم همه فشارها و تهدیدها از سوی دستگاه خلیفه عباسی ارتقای شیعه و امامت شیعه را در همه جا به اثبات رساند و در حقیقت از حقانیت و مظلومیت شیعه دفاع و در این راه عزتمندانه به شهادت رسید.
وی در ادامه سخنان خود بر لزوم معرفت شناسی از امام هشتم را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: همه باید معرفت و شناخت از زندگانی امام رضا (ع)داشته باشیم؛ یعنی حرکت، اندیشه ها و منویات امام رضا (ع)را در جامعه اجرا و پیاده کنیم.

* آغاز نخستین دوره مسابقات چهار جانبه فوتبال گرامیداشت یاد و خاطره پیشکسوتان فوتبال منطقه کلاچای رودسر
در این دوره از رقابت ها که با شرکت تیم های ملوان بندر انزلی ، سپیدرود رشت، چالوس مازندران و یاران منطقه کلاچای آغاز شده در بازی نخست عصر دیروز (جمعه) سپیدرود رشت در ضربات پنالتی پنج بر سه یاران کلاچای را شکست داد و در بازی دوم تیم چالوس مازندران دو بر یک مقابل ملوان بندرانزلی به برتری رسید.
این رقابت ها در زمین ورزشی روستای سلاکجان کلاچای رودسر برگزار شد که دیدار رده بندی پنجم شهریور و فینال ششم شهریور ماه جاری انجام می گیرد.
شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار