در دومین روز کاری هفته، ارز و طلا همچنان بر روند صعودی خود پافشاری کردند.
کد خبر: ۸۰۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ 22 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صرافی ملی امروز نیز به صورت غیر متعارف قیمت‌ها را تغییر داد و با افزایش ۴۰ تومانی قیمت خرید و فروش دلار، قیمت خرید دلار را ۱۲۸۸۰ تومان و قیمت فروش دلار را ۱۲۹۸۰ تومان تعیین کرد. قیمت یورو در صرافی‌های بانکی بی تغییر ماند و قیمت خرید آن به مانند دیروز ۱۴۱۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۴۲۵۰ تومان اعلام شد.


در بازار آزاد، اما افزایش‌ها بیشتر بود و هر دلار آمریکا با قیمت ۱۳۳۵۰ تومان بین معامله گران داد و ستد شد. یورو نیز افزایش قابل توجهی را تجربه کرد و با نزدیک شدن به کانال ۱۵۰۰۰ تومان هم اکنون ۱۴۸۵۰ تومان قیمت دارد.


در بازار طلای داخلی هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۱۰۰۰ تومانی در این لحظه ۴۶۵۰۰۰ تومان قیمت دارد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز نسبت به روز گذشته افزایش ۲۲۰۰۰ تومانی را تجربه کرد و ۲۰۳۳۰۰۰ تومان قیمت خورد.


امروز بازار سکه روز آرامی را سپری کرد و قیمت‌ها دستخوش تغییر چندانی نشد. امروز هر قطعه سکه طرح قدیم یا امامی ۴۵۵۵۰۰۰ تومان و هر قطعه سکه طرح قدیم ۴۵۴۹۰۰۰ تومان قیمت خورد. نیم سکه و ربع سکه نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به ترتیب ۲۳۴۹۰۰۰ و ۱۴۴۰۰۰۰ تومان قیمت داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار