نماینده بندرعباس:
لازم است تا با توجه به گسترش شهر بندرعباس و تکرار حوادثی این چنینی در سالهای اخیر در نقاط مختلف استان، تدابیر ویژه ای برای تجهیز بیش از پیش و افزایش تعداد ایستگاههای آتش نشانی در کل استان و بخصوص در مرکز استان در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۸۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 31 July 2015
به گزارش تابناک، در پی وقوع دو سانحه آتش سوزی در بندرعباس، منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس و سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.
 
در این پیام ضمن ابراز تاسف از دو سانحه آتش سوزی دو روز اخیر که منجر به کشته شدن 3 تن در حادثه آتش سوزی مجتمع ستاره جنوب و مدیر عملیات ایستگاه شماره یک آتش نشانی در حادثه آتش سوزی در هتل هرمز بندرعباس شد، آمده است: این دو حادثه تلخ و ناگوار که موجب کشته و زخمی شدن شماری از همشهریان و هم استانی های عزیز شد را به خانواده های این عزیزان و مردم استان هرمزگان تسلیت عرض نموده و از مسئولین مربوطه می خواهم تا با توجه به نوع حادثه و بروز آن در اماکن پرتردد، موضوع را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده و از تکرار حوادثی این چنینی در آینده، ممانعت بعمل آورند.
 
همچنین بر خود لازم می دانم که یاد و خاطره ایثارگری آتش نشان فداکار " برکت جوذری" را که در حادثه بامداد امروز جمعه، جان خود را ایثار نموده است، گرامی داشته و تاکید نمایم که نام این آتش نشان فداکار در تاریخ شهرمان برای همیشه به نیکی و افتخار به یادگار خواهد ماند.
 
در بخش پایانی این پیام آمده است: نهایت تقدیر و تشکر خود را از تلاش تیم های امدادی، آتش نشانی و یگان های مختلف درگیر با دو حادثه اخیر اعلام داشته و از مسئولین شهرداری بندرعباس می خواهم تا با واکاوای ابعاد مختلف حادثه، زمینه های اجرایی و نظارتی برای مقابله با حوادث مشابه در آینده را پیش بینی کنند.

همین طور لازم است تا با توجه به گسترش شهر بندرعباس و تکرار حوادثی این چنینی در سالهای اخیر در نقاط مختلف استان، تدابیر ویژه ای برای تجهیز بیش از پیش و افزایش تعداد ایستگاههای آتش نشانی در کل استان و بخصوص در مرکز استان در دستور کار قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار