نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی ایران شامگاه سه شنبه با حضور استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسوولان در بندرعباس گشایش یافت.
کد خبر: ۸۰۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵ 26 November 2019

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در مراسم آغاز به این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه انواع فعالیت شرکت‌های دریایی و دانش بنیان در زمینه‌های پشتیبانی، سازنده‌ها، خدمات رسان‌ها و امداد و نجات به نمایش گذاشته شده است.
خلیل قاسمی با بیان اینکه ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه شرکت کردند، افزود: نمایشگاه صنایع دریایی تا ۸ آذرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ آماده بازدید علاقمندان است.

نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی ایران در بندرعباس گشایش یافت

اشتغالزایی پایدار با شکوفایی ظرفیت‌هایی دریایی

استاندار هرمزگان نیز در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه گفت: می توان با شکوفایی ظرفیت‌های دریایی، اشتغالزایی پایدار و درآمدزایی گسترده‌ای ایجاد کرد.
فریدون همتی بیان داشت: فرصت‌های طلایی برای توسعه و پیشرفت در حوزه اقتصاد و صنایع دریایی وجود دارد که می‌توان با تکیه بر توان داخلی این امر را محقق ساخت.
وی تاکید کرد: باید با استفاده از توانمندی متخصصان داخلی تلاش کنیم که سهم اقتصاد کشورمان از بازار شیلات و گردشگری دریایی افزایش یابد.
همتی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در سطح هرمزگان، گفت: با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی ظرفیت‌های حوزه دریایی معرفی و نیازها و توانمندی‌ها در این حوزه بیشتر شناسایی می‌شود و می توانیم برای کارهای بزرگ برنامه ریزی کنیم./ایرنا

تصویربردار: حسن عباسی
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار