به مناسبت بزرگداشت شاهچراغ (ع) و دهه کرامت بیش از ۸ هزار زائر پیاده از سراسر استان فارس وارد شیراز شدند.
کد خبر: ۸۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ 20 August 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:مجید فیلی‌زاده، مسئول امور محورهای ستاد ساماندهی کاروان‌های پیاده استان فارس اظهار داشت: 8 هزار و 200 زائر پیاده حرم شاهچراغ (ع) از سراسر استان فارس که در 5 روز گذشته سفر پیاده خود را آغاز کرده‌اند ظهر امروز وارد شیراز شدند.

وی با بیان اینکه کاروان‌های جهرم، کوار و فیروزآباد که شب گذشته به شیراز رسیده بودند در حرم سید علاالدین حسین (ع) مستقر شدند افزود: بقیه کاروان‌ها نیز در مسجد امام خمینی و مسجد شکرالله نوری مستقر هستند.

فیلی‌زاده با بیان اینکه این زائران پیاده ساعت 6 بعد از ظهر امروز برای حضور در حرم شاهچراغ (ع) از میدان شهدا به سمت این آستان مطهر حرکت می‌کنند گفت: تا 10 شب برنامه ویژه کاروان‌های پیاده در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر مقام معظم رهبری در جمع زائران پیاده حرم احمدی و محمدی (ع) عنوان کرد: عده‌ای زائر پیاده نیز از روستاهای حومه شیراز و شهر شیراز از پایانه احمدی نو به صورت پیاده به سمت حرم مطهر شاهچراغ (ع) حرکت می‌کنند.

مسئول امور محورهای ستاد ساماندهی کاروان‌های پیاده استان فارس با بیان اینکه برای دومین سال است که این تعداد کاروان پیاده به زیارت حضرت شاهچراغ(ع) می‌آیند، تصریح کرد: امید است این برنامه برای همه سال‌ها پایه‌گذاری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار