با هدف دیدار از همکاران و ایجاد انگیزه مضاعف خدمت رسانی، جعفر آقا ملایی عضو هیئت مدیره بانک با همراهی مدیران ارشد، بصورت همزمان و در سه منطقه جداگانه، از برخی شعب شهرستان آمل،ساری وقائمشهر و فریدونکنار و محمود آباد بازدید نمودند .
کد خبر: ۷۹۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ 03 November 2019

مصطفی تقوی مدیر شعب استان ضمن ارائه گزارش اجمالی از عملکرد مدیریت و شعب تحت پوشش ،حضور اولیای بانک را موجبات افزایش انگیزه و روحیه کارکنان برای خدمت رسانی مطلوب تر دانست و ابراز امیدواری کرد با یاری حق تعالی و تلاش کارکنان و با تکیه بر رهنمودهای مدیران ارشد بانک در جهت تحقق اهداف بانک بکوشیم .
آقا ملایی عضو هیئت مدیره بانک:

اصلی ترین برنامه های سال جاری بانک ، وصول مطالبات معوق در تمامی بخشها به ویژه وصول نقدی مطالبات است

آقا ملایی عضو هیئت مدیره بانک در این بازدید ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت مازندران ،در بخشی از سخنان خود خاطر نشان نمود:یکی از اصلی ترین و با اولویت ترین برنامه های سال جاری بانک ، وصول مطالبات معوق در تمامی بخشها به ویژه وصول نقدی مطالبات است که انتظار می رود تمامی کارکنان با تلاش مضاعف ، برنامه ریزی و پیگیریهای مستمر در این خصوص اقدام نمایند.

ایشان در ادامه با تشریح عملکرد مطلوب مدیریت مازندران در تمامی حوزه ها علی الخصوص وصول مطالبات بیان داشتند : حفظ شرایط موجود و همچنین کاهش مطالبات غیر جاری نیازمند برنامه ریزی وپیگیری مستمر بوده تا از افزایش مطالبات در مراحل ابتدایی جلوگیری گردد.

آقا ملایی با تاکید بر حفظ اعتماد مشتریان ،احترام به مشتری و رعایت اخلاق حرفه ای را بهترین ابزار جذب منابع عنوان نمود واز همکاران خواستار شد تا با رعایت اصول مشتری مداری و اخلاق گرایی در ارتقای سطح کیفی رضایتمندی مشتریان بکوشند.

رعایت آراستگی شعب ، حرکت به سمت دانش محوری و به روز بودن تمامی همکاران از آمارهای شعب ورهنمودهای لازم به منظور ارتقاء کیفی عملکرد شعب، از دیگر سخنان عضو هیئت مدیره بانک در این بازدید بوده است .

نجفیان مدیر منابع انسانی:

هدایت و آموزش صحیح نیروی انسانی،سبب موفقیت بانک و پرسنل خواهد شد

نجفیان مدیر امور منابع انسانی طی سخنانی سیاست ها و استراتژی بانک را در بخش سرمایه های انسانی بیان کرد و خواستار شد تا همکاران با تلاش و همت، بانک را در رسیدن به اهداف و برنامه ها منابع انسانی یاری نمایند.

مدیر منابع انسانی با تاکید بر آموزش و بروز بودن دانش سازمانی افزود: نقش آموزش علاوه بر افزایش دانش ،سبب تبادل اطلاعات ، دانش کاری و استفاده از تجربیات همکاران خواهد شد و هدایت و آموزش صحیح نیروی انسانی،موفقیتهایی را برای بانک و پرسنل به همراه خواهد داشت.

نجفیان خاطر نشان نمود:مدیریت مازندران با داشتن پرسنل جوان و تحصیلکرده ،ضمن حفظ موفقیتهای کسب شده ، می تواند با برنامه ریزی و عزم جدی درجهت تحقق اهداف و تکرار این موفقیتها اقدام نماید.

لاری مدیر امور استانها و بازاریابی:

با خدمات کارمزد محور درآمدهای بانک تحقق پیدا میکند

لاری مدیر امور استانها و بازاریابی دربخشی از رهنمودهای خود خاطر نشان کرد: برنامه محوری از عوامل توسعه و پیشرفت شعب و بانک بوده و در این راستا خلاقیت و مشارکت کارکنان حائز اهمیت است تا با برنامه ریزی در جهت تحقق اهداف بانک تلاش نمایند.

مدیر امور استانها و بازاریابی با تأکید بر دانش کاری و اصل جانشین پروری خاطر نشان کرد : کارکنان باید با اشراف و تسلط بر بخشنامه ها و دستورالعمل های بانک از لحاظ دانش کاری بروز باشند . لذادر این خصوص رئیس شعبه ، بهترین مدرس و مربی بوده که هم باید در امر آموزش و هم جانشین پروری موفق عمل نماید و در این راستا بخشنامه خوانی را جدی گرفته و بصورت کاربردی و گروهی اجرا نموده و ضمن به روز نمودن دانش شغلی ، برنامه محور حرکت نموده و در راه تحقق اهداف بانک بصورت گروهی و تیمی عمل نماید .

لاری با تاکید بر خدمات کارمزد محور و اهتمام بر آن افزود: امروز باید به سمت خدمات کارمزد محور حرکت نماییم چرا که با خدمات کارمزد محور درآمدهای بانک تحقق پیدا میکند و در این راستا ضمانتنامه بهترین در آمدزایی را برای ما خواهد داشت.

مدیر امور استانها و بازاریابی از دیگر موضوعات مهم بانک را پیگیری وصول مطالبات معوق دانست وخاطر نشان کرد : وصول مطالبات معوق باید در اولویت اول قرار گیرد چرا که نوعی جذب منابع صفر درصدی محسوب شده که هیچ هزینه ای ندارد.

شایان ذکر است مواردی چون پرستاری از مشتریان ، بازاریابی مستمر ،رعایت آراستگی شعب ، جدی گرفتن خدمات کارمزد محور و به روز بودن تمامی همکاران از آمارهای شعب ، از دیگر رهنمودهای مدیر امور استانها و بازاریابی در این بازدید بوده است .

صالحی مدیر امور پشتیبانی و ساختمان:

مدیر امور پشتیبانی و ساختمان بانک در بخشی از سخنان خود با تأکید بر اجرای الگوی واحد در بازسازی شعب خاطرنشان کرد : بانک مسکن یک بانک تخصصی بخش مسکن هست و یکی از ابزارهای رقابتی سیستم بانکی فضای داخلی و بیرونی و نظم بصری شعب است که تکلیف بانک مسکن را در این حوزه بیشتر می کند و باید نوآوری بیشتری به خرج دهیم تا در عرصه رقابتی سرآمد بانکها باشیم .

صالحی نقش زیباسازی و بازسازی شعب را در افزایش و جذب منابع جدید مهم تلقی کرد و اظهار نمود : قطعاً ایجاد محیط شاداب توأم با نظم بصری شعبه هم برای کارکنان و هم برای مشتریان در موفقیت شعبه موثر است.

صالحی با اشاره به لزوم زیباسازی و نوسازی شعب قدیمی و فرسوده و نقش آن در جذب مشتریان و افزایش سهم بازار افزود:با اجرای نوسازی و تغییر نما و امکانات داخلی شعب،شرایط برای ارائه خدمات در خور شان مشتریان بانک به شکل بهتری فراهم می شود و این آراستگی شعب نقش کلیدی در حفظ و جذب مشتریان و تکریم ارباب رجوع دارد.

مدیر امور پشتیبانی همچنین در خصوص ارتباط مستمر کارکنان با مشتریان ، چیدمان شعب ، تماس مستقیم رئیس شعبه با مشتریان و بایگانی شعبه مطالب کامل و مبسوطی را ارائه نمودند.

خلجستانی مدیر امور حقوقی:

اعتبار سنجی صحیح ،کنترل و نظارت و رعایت بهداشت اعتباری در زمان پرداخت تسهیلات از معوقه شدن بسیاری از پرونده ها جلوگیری می نماید

خلجستانی مدیر امور حقوقی در بخشی از سخنان خود با اشاره به پرداخت تسهیلات با رعایت بهداشت اعتباری افزود:مهمترین اصل در وصول مطالبات پیشگیری است که در این خصوص اعتبار سنجی صحیح و دقت در دریافت وثایق از امور مهم بوده و این امر باید به منظور پیشگیری از ایجاد مطالبات معوق ،در زمان صحیح و مناسب آن یعنی زمان اعطای تسهیلات صورت گیرد و در این خصوص کنترل و نظارت و رعایت بهداشت اعتباری در پرداخت تسهیلات از معوقه شدن بسیاری از پرونده ها جلوگیری می نماید.

قابل ذکر است مدیر امور حقوقی بانک در خصوص استفاده حداکثری از ظرفیتهای طرح میثاق و همچنین بند"ل" تبصره 16 قانون بودجه سال 98 به منظور تعین تکلیف مطالبات تاکیداتی داشتند

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار