فرماندار رامسر گفت؛ روان سازی ترافیک با اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری عملیاتی شود.
کد خبر: ۷۹۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ 30 October 2019

محمد آزاد فرماندار شهرستان رامسر در جلسه شورای ترافیک با بیان اینکه شرایط جاده ای که از سالهای گذشته در این شهر وجود دارد که پاسخگوی وضعیت ترافیکی نیست اظهار داشت: به جهت جایگاه توریستی و گردشگری این شهر حضور گردشگران بیشتر شده و خیابان ها تعریض لازم را نداشته  ولازمست شاهد تغییراتی در حوزه ترافیکی باشیم.

 عضو شورای اداری استانذاری مازندران تصریح کرد: در راستای روان سازی ترافیک اقداماتی در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری اقدامات عملیاتی باید اجرایی شود تا شاهد افزایش، رضایتمندی گردشگران و شهروندان باشیم.


*آغاز تکمیل باند جدید فرودگاه رامسر
فرماندار رامسر در بازدید از باند جدید فرودگاه این شهرستان گفت: باند جدید فرودگاه رامسر در دهه فجر ۹۸ بهره برداری می شود. 
این مقام مسوول افزود : فرودگاه رامسر در زمره قدیمی ترین فرودگاه های شمال ایران است که با بهره برداری از باند جدید فرودگاه امکان افزایش مقاصد پروازی فراهم و نقش موثری در تقویت صنعت گردشگری دارد. ‎

 

برگزاری آیین تجلیل از نخبگان ورزشی شهرستان رامسر

با حضور فرماندار ، نماینده مجلس شورای اسلامی،معاون اداره کل ورزش و جوانان ،بخشدار مرکزی،جمعی از مسولان و اعضای شورای اسلامی،آیین تجلیل از نخبگان ورزشی شهرستان در تالار مروارید سبز این شهرستان  برگزارشد. 

فرماندار شهرستان رامسر دراین مراسم گفت :این شهرستان ظرفیت ها و قابلیت های بسیاری در حوزه ورزش و جوانان دارد و توانسته درمیادین جهانی و ملی خوش بدرخشد. 

این مقام مسوول اظهار داشت :باید در حوزه ورزش و جوانان همه پای کاربیایند و با مشارکت وهم افزایی در گسترش ورزش های همگانی تلاش مضاعف کرده  و این امر یک ضرورت اساسی بوده است.

 این مقام مسوول اضافه کرد : شهرستان رامسر ۳۶ هیات ورزشی فعال و بیش از ۳۵۰۰ورزشکار سازمان یافته دارد 
گفتنی است و در این مراسم بیش از ۲۰۰ ورزشکار  تجلیل شدند. ‎

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار