اقبال پناه گفت: پس از چند سال دوری از رقابت های لیگ یک کشور ، تیم منتخب بسکتبال استان امسال دراین رقابت ها شرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۷۸۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶ 02 October 2019

نشست هیئت بسکتبال استان با حضور برخی اعضا و به منظور بررسی شرایط بسکتبال استان و هماهنگی برای اعزام برخی تیم ها در رده های مختلف به رقابت های کشوری برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس هیئت بسکتبال استان گفت : برنامه ریزی برای حضور موثر و قدرتمند در رقابت های کشوری یکی از اهداف هیئت بسکتبال استان است.
حشمت الله اقبال پناه افزود : توسعه بسکتبال در سطح استان مستلزم حضور در رقابت هایی فراتر از استان به منظور ایجاد انگیزه و بالا بردن سطح کیفی و فنی بازیکنان است.
اقبال پناه ادامه داد : مجموعه مدیران و مربیان بسکتبال استان بر این عقیده هستند که پتانسیل های فردی استان توانایی پیشرفت در سطوح ملی را در مقطع کنونی دارد لذا تمام تلاش ها صورت گرفته که تیم بزرگسالان بسکتبال استان امسال و پس از وقفه چندین ساله با قدرت هر چه تمام تر وارد این مسابقات شود.
وی مهمترین مشکل فعلی تیم بسکتبال استان برای اعزام به رقابت های کشوری را  مشکلات مالی عنوان کرد و افزود : سعی مربیان و مسئولین هیئت بر این است که با همکاری مسئولین استانی مشکلات مالی را برطرف کنند.
اقبال پناه اظهار داشت : مطمئنا یکی از انتظارات برحق جوانان ورزشکار مورد حمایت قرار گرفتن توسط مسئولین است که به نظر می رسد ، اجابت آن توسط مسئولین می تواند در توسعه ورزش و کنترل آسیب های اجتماعی بسیار موثر واقع شود.
رئیس هیئت بسکتبال استان گفت : علاوه بر گام بزرگ اعزام تیم بزرگسالان استان به رقابت های لیگ یک کشور ، تیم های جوانان در رقابت های لیگ کشوری  ، بانوان در لیگ دو ، تیم نفت و گاز گچساران هم در لیگ دو کشور ، شرکت خواهند کرد.
اقبال پناه در پایان اظهار داشت : در صورت حمایت خوب مسئولین از این پس شاهد درخشش بسکتبال استان در سطوح ملی خواهیم بود و در دراز مدت می توانیم به رقابت های فرا ملی هم فکر کنیم. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار