امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام گفت: آمریکا در هرجایی که عکس العملی علیه ایران انجام داده و رویارو بوده شدیدترین ضربه را خورده و با شکست مواجه بوده است.
کد خبر: ۷۸۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳ 28 September 2019

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار گفت: آمریکا در هرجایی که عکس العملی علیه ایران انجام داده و رویارو بوده شدیدترین ضربه را خورده و با شکست مواجه بوده است.

وی تصریح کرد: ما نباید انتظار داشته باشیم دشمنان با مذاکره مشکل‌های مردم را حل کنند، ما باید همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم چرا مادام سخنان ایشان بوده که محقق شده و به صلاح انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: حمله اخیر انصارالله یمن به تاسیسات نفتی عربستان، سبب سردرگمی آل سعود و متحدانش در جهان شده و این امر مهم از نشانه‌های قدرت الهی و دفاع از مظلومان و مسلمانان در برابر ضالمان است.

وی ادامه داد: رژیم آل سعود روزانه هزاران بمب بر سر یمنی‌ها ریخته‌اند، بیش از هزارن بی‌گناه را به شهادت رسانده و ۸۵ هزار کودک به خاطر نان جان خود را از دست داده‌اند.

کریمی تبار خاطرنشان کرد: درجه تقوا با درجات قرب الی الله و ارزشمندی انسان، نسبت مستقیم دارد و هرچه آدمی باتقواتر باشد به درگاه ربوبی نزدیکتر و از ارزش بیشتر برخوردار است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار