دختر مهرعليزاده هم پست گرفت؛
چند روز پیش در اخبار آمد که «سعيده مهرعليزاده» دختر محسن مهرعليزاده (معاون رئيس دولت اصلاحات) به‌عنوان «دبير شوراي راهبردي گردشگري سلامت منطقه آزاد كيش» منصوب شد.
کد خبر: ۷۸۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶ 20 September 2019

به گزارش «تابناک» هرمزگان،  چند روز پیش در اخبار آمد که «سعیده مهرعلیزاده» دختر محسن مهرعلیزاده (معاون رئیس دولت اصلاحات) به‌عنوان «دبیر شورای راهبردی گردشگری سلامت منطقه آزاد کیش» منصوب شد. آنچه در این بین جالب توجه است این است که وی متولد خرداد ۶۶ بوده و در رشته طراحی دوخت در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شده است!
اجتماع ژن‌های خوب در منطقه آزاد كيش
این به ظاهر جوان گرایی در حالی توسط جریان اعتدال و اصلاحات در بعضی نقاط خاص و صرفا برای یکسری افراد خاص اتفاق می‌افتد که نه تنها بسیاری از جوانان کشور ما حتی تصور چنین امتیازات و انتصاباتی را هم نمی‌توانند بکنند بلکه حتی بسیاری از جوانان جناح اعتدال و اصلاحات نیز همچنان بعد از شش سال فعالیت برای این جریان سیاسی و تحمل فشار‌های مختلف، از کنار ماندن از مناصب گله مندند.

حال این جوانگرایی به کنار، آنچه بیشتر از آن در این انتصاب جالب توجه است، تناسب مدرک تحصیلی دختر مهرعلیزاده با کاری است که به وی سپرده اند. این عدم تناسب توسط آن‌هایی اتفاق افتاده است که خودشان بار‌ها در دولت قبل، وجود چنین اتفاقاتی را حمل بر سو مدیریت‌های کلان کرده و بیشترین تخریب‌ها را علیه دولت وقت داشته اند. اینکه حالا چه شده حرام خدا برای ایشان حلال گشته نکته ایست که باید این عزیزان بدان پاسخ دهند.

همچنین کاربران فضای مجازی در واکنش به این انتصاب ذیل هشتگ ژن خوب به عدم ارتباط رشته تحصیلی دختر مهرعلیزاده و مسئولیتش اشاره کرده و به عدم تخصص گرایی و شایسته‌سالاری در دولت روحانی انتقاد کردند. البته ماه گذشته نیز مدیرعامل منطقه آزاد کیش، حمیدرضا عارف فرزند محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات را به‌عنوان عضو شورای مشورتی سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرده بود.

علی ایحال تجمع ژن‌های خوب و آقازاده‌ها در مناطق آزاد جالب توجه است. گویا این مناطق، آزادتر از چیزی هستند که حتی ما تصورش را می‌کردیم. فقط معلوم نیست چرا آزادی‌های مذموم مانند سهل انگاری در رعایت حجاب و یا فروش کالا‌های ممنوعه که دودش به چشم مردم عادی می‌رود سهم مردم از این آزادی و پول‌های هنگفت با انتصابات کاملا شایسته سالارنه، سهم عده‌ای خاص از این آزادی هاست.

انتهای پیام/*
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار