قابل توجه استاندار هرمزگان:
بهتر نیست که استاندار هرمزگان به دستگاه‌های اداری دستور دهد تا گزارش کتبی اقدامات انجام شده در زمینه مناسب سازی محیط اداری و عمومی را ارائه کنند ضمن اینکه گزارشها هم بررسی و راستی آزمایی شوند.
کد خبر: ۷۸۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ 17 September 2019

به گزارش «تابناک» هرمزگان، دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان باید اجرای سند راهبردی سالمندی و مناسب سازی محیط اداری و عمومی برای استفاده سالمندان و معلولان را مورد توجه ویژه قرار دهند.

 

اقدامات دستگاه‌ها در زمینه مناسب‌سازی معابر راستی آزمایی شود

دین مبین اسلام در خصوص تکریم و احترام به سالمندان اهمیت داده لذا معابر از جمله پیاده‌روها باید برای عبور و مرور معلولان و سالمندان مناسب سازی شود.

مسئولان با تصور خودشان به جای معلولان می‌توانند به مشکلات این قشر پی برده و برای رفع آنها تلاش کنند و همه دستگاه ها در این زمینه به وظایف خود بایستی عمل کنند و اجرای سند راهبردی سالمندی را مدنظر قرار دهند.

جا دارد استاندار هرمزگان به دستگاه‌های اداری استان دستور دهند که گزارش کتبی اقدامات انجام شده در این زمینه طی سالهای اخیر را ارائه کنند و گزارشهای ارائه شده توسط کارشناسان مورد بررسی و راستی آزمایی قرار گیرد و بر این اساس است، می توانیم در یک برنامه زمان بندی مشخص شرایط حضور معلولان و سالمندان را در ادارات ایجاد کرد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار