فرماندار دیلم:
فرماندار دیلم گفت: عملیات باند دوم محور دیلم به گناوه اجرایی شده که برای تسریع در ساخت این باند ۳۰ میلیارد تومان تخصیص یافت.
کد خبر: ۷۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷ 16 August 2015

حسن اسماعیلی بعدازظهر دیروز درنشست کمیته برنامه ریزی دیلم با بیان اینکه طرح‌های در دست ساخت دیلم تسریع می‌یابد اظهار داشت: اکنون طرح‌های مهمی در حوزه‌های مختلف دیلم در دست ساخت است که با تخصیص اعتبارات لازم امسال تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌مندی روستاهای با جمعیت 500 نفر به بالا از زمین چمن مصنوعی بیان کرد: امسال دو روستا در دیلم با اعتبار افزون بر 3.8 میلیارد ریال دارای زمین مینی فوتبال می‌شوند که این دو طرح بزودی عملیاتی می‌شود.

فرماندار دیلم با اشاره به ساخت پلاژ بانوان در دیلم گفت: یکی ازظرفیت‌های مهم بندر دیلم استفاده ازسواحل این بندر است که دراین راستا بهره‌مندی از بانوان از پلاژ در دستور کار قرار دارد.

وی، با اشاره به استعدادهای ورزشی جوانان دیلمی افزود: برای اجرای یکی از مطالبات  ورزشکاران دیلمی  ساخت طرح خانه کشتی در دست اجرا است که برای این مهم 3 میلیار د ریال تخصیص یافته تا مطالبات جوانان دیلمی محقق شود.

اسماعیلی با اشاره به افزایش اعتبارات عوارض آلایندگی و ارزش افزوده گفت: اعتبارات این بخش دراختیاردهیاری‌ها و شهرداری‌ها  قرار می‌گیرد که نقش تاثیرگذاری در عمران شهری و روستاها دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح بزرگراهی محور دیلم به گناوه بیان کرد:  محور یاد شده از جاده‌های حساس وپرخطر  است که برای تسریع درساخت این محور مهم 30 میلیارد تومان تخصیص یافته که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانداردیلم از اجرای طرح‌های زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: 50 میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر ازجمله آب، برق، شبکه مخابرات، وجاده منطقه ویژه اقتصادی اختصاص یافت.

اسماعیلی اجرای طرح‌های حوزه سلامت را مورد اشاه قرار داد و بیان کرد:  امسال ضمن اجرای طرح غربالگری قلب و عروق ویژه افراد 30 سال به بالا، طرح سلامت دهان و دندان ویژه افراد 14 سال به پایین اجرایی می‌شود که خدمات این طرح‌ها رایگان است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار