مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبرداد
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر به 2 برابر افزایش می‌یابد گفت: ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر با تکمیل طرح‌های در دست اجرا در جزیره نگین از 7 میلیون تن در سال به 15 میلیون تن افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۷۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 15 August 2015
محمد راستاد صبح امروز در نشست بررسی روند تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر، با بیان اینکه این بندر دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه زیرساخت بندری است اظهار داشت: بندر بوشهر دارای تجهیزات مدرن و پیشرفته و مدرن در حوزه زیرساخت بندری و تجهیزاتی است.

وی با بیان این که بندر بوشهر به ناوگان عملیاتی مجهز می‌شود، گفت: اکنون بندر بوشهر دارای 4 دستگاه جابه‌جا و منظم‌کننده کانتینر است که تا پایان امسال 4 دستگاه جدید جابه‌جا و منظم‌کننده ردیف‌های کانتینر به ناوگان عملیاتی این بندر افزوده می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر به 2 برابر افزایش می‌یابد گفت: ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر با تکمیل طرح‌های در دست اجرا در جزیره نگین از 7 میلیون تن در سال به 15 میلیون تن  افزایش می‌یابد.

راستاد از افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر بوشهر خبر داد و بیان کرد: ظرفیت تخلیه و بارگیری کانتینر  در بندر بوشهر با تکمیل‌ طرح‌های در دست اجرا در جزیره نگین سالانه 500 هزار TEU افزایش می‌یابد و از 450 هزار تن به یک‌میلیون تن کانتینر افزایش می‌یابد.

وی میزان سرمایه‌گذاری در جزیره نگین بندر بوشهر را‌ 600 میلیارد تومان  دانست و خاطرنشان کرد: این سرمایه‌گذاری که توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، شامل پایانه‌های کانتینری، چندمنظوره و مواد فله مایع است که در مدت سه سال تکمیل می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به عملیات بارگیری کالاهای مواد فله مایع در بندر بوشهر گفت: 426 هزار و 413 تن کالای مواد فله در بندر بوشهر بارگیری شده بود که نسبت به 4 ماه نخست سال قبل که402  هزار و55  تن بوده 6 درصد  افزایش دارد.

راستاد به حجم تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر پرداخت و افزود: یک‌میلیون 664 هزار و 355 تن کالا در بندر بوشهر در 4 ماه نخست امسال تخلیه و بارگیری شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار