کد خبر: ۷۶۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳ 06 August 2019
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری یاسوج ۱۰ روز فرصت دارد نیازسنجی از کیوسک‌ها را انجام دهد
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، سید حسین کاظمی در نشست ظهر امروز ساماندهی کیوسک‌های شهر یاسوج، گفت: بیش از ۱۰۰ کیوسک در یاسوج و حومه وجود دارد که برخی از آنها دارای مجوز و برخی بدون مجوز هستند.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: قانون و رعایت قانون سرلوحه است و باید قانون به شکل کامل برای جمع‌آوری کیوسک‌های بدون مجوز اعمال شود، متولیان امر به عنوان مجری قانون وظیفه دارند در این زمینه اقدام کنند و کوتاه نیایند.
وی عنوان کرد: کیوسک‌های بدون مجوز باعث سد معبر و تضییع حقوق شهروندان می‌شود و اگر شهرداری یاسوج برای جمع‌آوری کیوسک‌های بدون مجوز اقدام نکند برای پاسخ‌گویی به سازمام بازرسی و دادستانی معرفی می‌شوند.
این مسوول با بیان اینکه عزم راسخ برای جمع‌آوری کیوسک‌ها وجود ندارد، گفت: شهرداری یاسوج تا ۱۰ روز آینده نیازسنجی انجام دهد و نقاطی که به کیوسک نیاز دارد را مشخص و به دفتر امور شهری اعلام کند.
کاظمی عنوان کرد: شرکت برق انشعابات کیوسک‌های بدون مجوز را قطع کند که در این زمینه هم قانون بدون فامیل‌بازی و طایفه‌گرایی اجرا و از مکان‌های پرتردد آغاز شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
مثل اینکه شهرما هیچ مشکلی نداره فقط کیوسک بندگان خدایی که دارند نان خانوادشان راتامین میکنند مشکل ترافیک کجاش کیوسک هست یاچند درصدش کیوسک هست اصل راول کردید اومدید سراغ فرع
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار