مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت: در صورت تامین اعتبارات، بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی پیرانشهر تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و با بهره‌برداری از آن هزینه‌های مردم پیرانشهر برای سفر درمانی به شهرستان‌های همسایه کاهش خواهد یافت.
کد خبر: ۷۶۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ 06 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سیدمحمد حسینی  در ارتباط با آخرین وضعیت تکمیل بیمارستای ۶۴ تخت‌خوابی پیرانشهر که یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان است، اظهار کرد: با تکمیل و افتتاح این بیمارستان تعداد تخت‌های بیمارستانی پیرانشهر دو برابر افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه این بیمارستان در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار مترمربع و با زیربنای هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث شده است، افزود: دیالیز، کودکان، جراحی، زنان، آی‌سی‌یو (ICU) و ان‌آی‌سی‌یو NICU  بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان نارس از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده در بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی پیرانشهر است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر با بیان اینکه فاز نخست این طرح با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان به پایان رسیده است، ادامه داد: فاز دوم این طرح نیز از سال ۹۶ آغاز شده و اعتبار هزینه شده برای آن ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده و همچنین در حال حاضر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیز در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل و بهره‌برداری این بیمارستان در مجموع ۲۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، عنوان کرد: در صورت تامین اعتبارات این بیمارستان پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و با بهره‌برداری از آن هزینه‌های مردم پیرانشهر برای سفر درمانی به شهرستان‌های همسایه کاهش خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار