کلاس 4 روزه داوری بسکتبال با حضور 40 نفر از علاقمندان این رشته و با مدرسی ، داور بین المللی و مدرس فدراسیون بسکتبال ایران در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۷۶۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵ 06 August 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر کل ورزش و جوانان استان در روز نخست آغاز این دوره گفت : این دوره از کلاس های آموزشی با همکاری خوب آموزش و پرورش استان برگزار می شود.
سید محمد تقی علوی افزود : کلاس داوری بسکتبال با حضور رضا آذرافزار مدرس بین المللی فدراسیون در شهر یاسوج مرکز این استان آغاز شد.
 
آغاز کلاس های داوری بسکتبال با حضور مدرس فدراسیون در یاسوج
 
علوی با اشاره به ظرفیت های جوانان کهگیلویه و بویراحمد در رشته بسکتبال گفت : وقتی جوانان بسکتبالیست استان می توانند با قدرت در مقابل تیم های تهرانی یا دیگر قطب های این رشته با قدرت حاضر شوند به معنی وجود پتانسیل های مهم در این استان است که باید تلاش کنیم این ظرفیت ها را به فعلیت برسانیم.
وی افزود: ۴۰ نفر از داوران بسکتبال مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در این کلاس حضور دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شرکت کنندگان در این کلاس جدیدترین قوانین و مقررات داوری رشته ورزشی بسکتبال را زیرنظر مدرس بین المللی فدراسیون فرامی گیرند.
علوی عنوان کرد: این کلاس به صورت تئوری و عملی در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.
علوی همچنین از تحرک جدی در هیئت بسکتبال استان پس از تصدی ریاست این هیئت توسط حشمت الله اقبال پناه تقدیر کرد.
 
آغاز کلاس های داوری بسکتبال با حضور مدرس فدراسیون در یاسوج
 
معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هم در مراسم آغاز کلاس های دوره آموزشی داوری درجه 3 در یاسوج گفت : همواره تعامل خوبی بین آموزش و پرورش استان و اداره کل ورزش و جوانان بوده است و این همکاری ها ادامه خواهد داشت.
 سیده فریبا حسینی با اشاره به حضور برخی از دبیران تربیت بدنی در این دوره افزود : یکی از سیاست های آموزش و پرورش توانمند سازی نیروی انسانی است که در این زمینه تا شهریور ماه برنامه های دیگری اجرا خواهد شد.
 
آغاز کلاس های داوری بسکتبال با حضور مدرس فدراسیون در یاسوج
 
رئیس هیئت بسکتبال استان هم در این نشست گفت : ترویج رشته جذاب و حرفه ای بسکتبال به صورت جدی در دستور کار این هیئت قرار دارد .
حشمت الله اقبال پناه افزود : برای رساندن جایگاه بسکتبال استان به جایگاه واقعی ، برنامه های زیادی چه در سطح استانی و چه در سطح کشوری در دست اقدام است.
اقبال پناه گفت : برای اولین بار است که کلاس داوری بسکتبال درجه 3 به منظور آموزش داوران در این سطح در استان برگزار می شود ضمن اینکه پس از پایان کلاس های داوری ، کلاس های مربیگری سطح 3 هم برگزار خواهد شد.
 
آغاز کلاس های داوری بسکتبال با حضور مدرس فدراسیون در یاسوج
 
لازم به توضیح است قبل از آغاز دوره آموزش داوری نشستی با حضور معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پروش استان ، رئیس هیئت بسکتبال استان و داور بین المللی و مدرس فدراسیون بسکتبال با علوی مدیر کل ورزش و جوانان در دفتر وی برگزار و مهمترین موضوعات مرتبط با بسکتبال مطرح شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار