اولین کافه کتاب کودک و نوجوان استان کرمانشاه امروز دهم مرداد افتتاح شد.
کد خبر: ۷۶۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰ 01 August 2019

به گزارش خبرنگار تابناک،  مهناز فتاحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در مراسم افتتاح اولین کافه کتاب کودک و نوجوان و راه‌اندازی خانه نجوم کانون پرورش فکری کرمانشاه گفت: کافه کتاب به مرکزی برای تولید فکر و اندیشه برای کودکان و نوجوانان استان تبدیل خواهد شدو هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۰ پذیرای کودکان و نوجوانان و خانواده هایشان هسیتم.


وی از برگزاری بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی در آینده نزدیک در کرمانشاه خبر داد و افزود: بخش استانی این جشنواره در آبان‌ماه امسال در بخش های فیلم و قصه در سنین 12 سال به بالا و  در بخش 90 ثانیه‌ای فیلم بدون محدودیت سنی برگزار می شود.

به گفته وی مهلت ارسال آثار در بخش صحنه ای تا 10 شهریور و در بخش قصه 90 ثانیه ای تا 10 مهرماه است.

فتاحی اظهار داشت: نخستین فیلم ساخته شده توسط کانون پرورشی فکری کودکان و‌ نوجوانان استان کرمانشاه به‌نام «ضربه فنی» با موضوع اعتماد به نفس در حال اکران است و کودکان کانون و همراه خانواده هایشان می توانند از این فیلم که محتوایی مناسب و درخور فرهنگی دارد دیدن کنند.

 وی با اشاره به پنج دوره جشنواره نیایش در سال ۹۷ در کرمانشاه، گفت: امسال ششمین جشنواره مهرواره نیایش را آغاز خواهیم کرد، این جشنواره هر سال در سالگرد زلزله  برگزار می شود و تلاش می کنیم امسال گستره آن را وسیع تر کنیم و مهمان از کشور‌های دیگر داشته باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار