نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: به واسطه تقوای امام خمینی (ره)، امروز شرق و غرب تسلیم جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۷۶۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰ 27 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، آیت الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه عصر امروز در شورای اداری استان کرمانشاه گفت: امام خمینی (ره) در وصیت نامه خود بالاترین خدمت را خدمت به مردم می‌داند و ما نیز به تبعیت از ایشان باید بتوانیم به جامعه و اجتماع با خلوص نیت خدمت کنیم.

ایشان در ادامه افزود: امام (ره) همواره تاکید می‌کرد که من را «یک خدمتگزار» بدانید و این سخن امام بزرگترین درس برای ما محسوب می‌شود.

حضرت آیت الله علما با اشاره به دیدار ائمه جمعه کشور با رهبر انقلاب بیان کرد: در این دیدار، مقام معظم رهبری نکاتی را اشاره کردند که مهم‌ترین آن توجه به ذکر و تقوا بود که ایشان بر آن تاکید بسیاری داشتند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: کسی که می‌خواهد جانشین خدا باشد باید ذکر خدا را به جا بیاورد و اگر به این مهم توجه کند رانت، رشوه، ارز، سکه و… برای آن‌ها معنا ندارد و آنچه که باعث حفظ انسان می‌شود و برای او سرمایه عظیمی محسوب می‌شود، همین تقوا است و امام به واسطه سرمایه ذکر و تقوا کار را به جایی رساند که امروز شرق و غرب تسلیم نظام جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان با اشاره به نقش مهم و اساسی نماز جمعه در انسان سازی خاطرنشان کرد: باید چاشنی تمام شئون نظام حرکت انقلابی باشد چرا که بدون این حرکت هیچ پیشرفتی محقق نخواهد شد، به واسطه همین حرکت انقلابی امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ به جهانیان معرفی شده است و دشمنان در خصوص ایران قادر به تصمیم‌گیری نیستند.

منبع: تابناک
برچسب ها: رانت ، رشوه ، نماز جمعه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار