عضو هئیت رئیسه مصالح ساختمانی استان اصفهان:
تابناک: عضو هئیت رئیسه مصالح ساختمانی استان اصفهان گفت: بسیاری از کارگاه‌های تولید مصالح ساختمانی در سطح استان اصفهان رو به تعطیلی است.
کد خبر: ۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰ 24 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسن فخری‌نیان با اشاره به رکود قیمت مصالح ساختمانی در استان اصفهان، اظهار کرد: در سال جاری با کاهش قیمت مصالح ساختمانی در استان اصفهان رو‌به‌رو شدیم.

وی با اشاره به اینکه هر ساله در آستانه سال جدید با فروش زیادی از مصالح به صورت عمده و جزئی مواجه می‌شدیم، افزود: امسال فروش عمده به مقدار بسیار زیادی کاهش داشته و خرده‌فروشی یا جزئی‌فروشی به حد صفر رسیده و این رخدادها در سال سبب کاهش قیمت مصالح ساختمانی در سطح استان اصفهان شده است.

عضو هئیت رئیسه مصالح ساختمانی استان اصفهان با اشاره به کارگاه‌هایی که مصالح ساختمانی غیرمجاز تولید می‌کردند، تصریح کرد: اتحادیه برای برخورد با این کارگاه‌ها ابتدا اخطاریه‌ای با عنوان صدور پروانه به این کارگاه‌ها ارسال می‌کند و در پی این اقدام یک سری از افراد انصراف می‌دهند و گروهی دیگر برای صدور پروانه کارگاه تولید مصالح ساختمانی خود اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کارگاه تولید مصالح ساختمانی، اضافه کرد: بسیاری از کارگاه‌های تولید مصالح ساختمانی در استان اصفهان رو به تعطیلی است.

فخری‌نیان با اشاره به کارگر‌هایی که در کارگاه تولید مصالح ساختمانی مشغول به کار بودند، گفت: بسیاری از کارگرهای قراردادی در کارگاه تولید مصالح ساختمانی استان اصفهان اخراج شده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :