مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: به علت کمبود کامیون برای حمل چغندر قند از بندر امام و نیاز مبرم به انواع کامیون برای حمل بار، 10 دستگاه کامیون راهداری به بندر امام خمینی (ره) برای حمل چغندرقند به کارخانه قند قزوین اعزام شدند.
کد خبر: ۷۴۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰ 26 May 2019

اعزام 10 دستگاه کامیون از استان قزوین به بندر امام خمینی (ره) برای حمل چغندرقند

به گزارش تابناک قزوین، افشین پیرنون، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: با توجه به کمبود کامیون برای حمل چغندر قند از بندر امام ، شوش و استان خوزستان و نیاز مبرم به انواع کامیون برای حمل بار مقدار زیادی کالاهای اساسی استان در بنادر جنوبی در انبارها منتظر اعزام کامیون هستند و تاکنون تعداد زیادی از کامیون های بخش خصوصی و 10 دستگاه کامیون‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به این مناطق اعزام شده‌اند.

وی با قدردانی از همکاری انجمن‌های صنفی شرکت ها و رانندگان به منظور همکاری و همدلی و ارائه کارنامه قبولی در شرایط مختلف مانند 26 آذر سال 62 و همکاری سال 97 افزود : 30 درصد سهمیه سوخت کامیون های اعزامی به بنادر جنوبی اضافه می‌شود و به کامیون‌های با ظرفیت 20 تن به بالا به سقف سهمیه عملکردی اضافه می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: انتظار داریم روزانه 10 درصد کل بارنامه‌های صادره هر شرکت مختص کامیون‌های اعزامی به بنادر جنوبی باشد.

وی یادآور شد : برای پشتیبانی از این شرایط 10 دستگاه کامیون های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان را اعزام کرده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار