انتظار می‌رود نسبت به رفتارهای ناشایست ، توهینهای بی‌امان به ارباب‌رجوع و چه به کارمندان توسط شخص رئیس اداره ثبت شرکت‌های کیش مدیر عامل سازمان منطقه آزاد وارد عمل شوند و با ایشان برخوردی جدی و مدیری شایسته در این سمت جایگزین گردد.
کد خبر: ۷۴۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶ 18 May 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، واقعاً چرا رئیس اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت‌های صنعتی سازمان منطقه آزاد کیش رفتارهای نامتعارفی در قبال ارباب رجوع از خود بروز می‌دهد و با زبان ناسزارگو و لحنهای زشت با مردم صحبت می‌کند؟

طی مصاحبه‌ای که با ارباب رجوع‌های این اداره داشتیم اعلام نمودند: تعجب می‌کنیم که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نظارت کافی ندارد باید سلامت روانی افراد را در نظر بگیرد مخصوصاً درباره رئیس اداره ثبت شرکت‌های کنونی تجدید نظر کند زیرا که رفتار این مدیر اداره با ارباب رجوع اصلا در شأن و شخصیت مراجعین نیست.

ارباب رجوع دیگری رفتار رئیس اداره ثبت شرکت‌های کیش را اینگونه توصیف می‌کند: می‌ایستد در سالن جیغ و فریاد می‌کشد بر سر مردم و کارمندانش فکر می‌کند بروز دادن این رفتارها اسم آن مدیریت است و معلوم نیست این طرز رفتار نابهنجار را به چه دلیل پیشه خود کرده!

در گفتگوی دیگری که با چندین ارباب رجوع دیگر این اداره داشتیم از فراری دادن سرمایه‌گذار گفتند: چون این مکان جزو اولین اداراتیست که سرمایه‌گذاران جدید پای در آن می‌گذارند ، آنان که کارهایشان را از قبل ثبت کرده‌اند گاهی نیاز به مراجعه دارند ، احترام متقابل اگر نباشد سنگ‌روی‌سنگ بند نمی‌شود، واقعاً چطور به خود اجازه می‌دهند چون ناظم دبستان با بزرگ و کوچک این جامعه رفتار کنند و چه کسی به ایشان تا این حد میدان داده که خود را مجاز به چنین مدیریتی بدانند ؟!

یکی دیگر از مراجعین اداره به خبرنگار تابناک گفت: آمدند یک مدیر آرام ، منطقی و کارآزموده را عوض کردند ، حرمت و جایگاه‌ها هم از بین رفت که واقعاً جای تأسف دارد این مدل مدیریت در کیش ندیده بودیم؛ رئیس اداره به دلیل اینکه کار بلد نیست به عربده‌کشی روی می‌آورد که اونم دیدیم.

واقعاً دلیل بروز دادن رفتار توهین آمیز چیست؟ آیا مسئولین مربوطه جایگاه "حقوق اداری" مردم در قوانین را نمی‌دانند که بایستی حمايت کنند از حقوق و آزادی‌های مردم در برابر قدرت نظام اداری و رضايتمندی ملت را در رعايت انتظارات موجه آنها برآورده کنند و تلاش نظام اداری برای تأمين مطالبات بحق و قانونی مردم، از مباحث مهم حقوق اداری و مديريت بخش عمومی است، بطوری که سياست‌های كلی نظام اداری به طور مستقيم و غيرمستقيم در بندهای مختلفی بر توجه به رضايت ارباب رجوع تأكيد نموده به عنوان نمونه:
بند 17- خدمات‌رسانی برتر، نوین و کیفی به منظور ارتقای سطح رضایتمندی و اعتماد مردم.
بند 20- قانونگرایی، اشاعه فرهنگ مسئولیت‌پذیری اداری و اجتماعی، پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع و شهروندان و اجتناب از برخورد سلیقه‌ای و فردی در کلیه فعالیت‌ها.
بند 23- حفظ حقوق مردم و جبران خسارت‌های وارده بر اشخاص حقیقی و حقوقی در اثر قصور یا تقصیر در تصمیمات و اقدامات خلاف قانون و مقررات در نظام اداری.
همچنين شورای عالی اداری كه يكی از اهداف تأسيس آن طبق ماده 114 قانون مديريت خدمات كشوری، حفظ كرامت مردم و نيل به نظام اداری و مديريتی مردم‌سالار است، طرحی تحت عنوان «طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع در نظام اداری» به تاريخ 1381/1/25 مصوب نموده است كه در اين خصوص تكاليف و تمهيداتی را مقرر داشته است.
با مرور مهمترين قوانين و مقررات اداری كشور، نقش و تأثير عامل رضايتمندی مردم در حقوق استخدامی كارمندان دستگاه‌های اجرايی، مشهود و ملموس می‌باشد.
حال باتمام این تفاصیل و تأکید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر پاکدستی و درستکاری تیم مدیریتی سازمان و مدیران تحت امر، از ایشان و دیگر مدیران سازمان این انتظار می‌رود نسبت به رفتارهای ناشایست ، توهینهای بی‌امان به ارباب‌رجوع‌ها و چه به کارمندان توسط شخص رئیس اداره ثبت شرکت‌های کیش با ایشان برخوردی جدی و مدیری شایسته در این سمت جایگزین گردد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
یقینا انتصابی و دارای ژن خوب هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار