در پی انتشار خبر تکذیب استعفای اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات، استعفا دهندگان بر موضع استعفای خود تاکید کردند.
کد خبر: ۷۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 09 August 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شامگاه دیروز بابک آذری، مهدی جهاندیده،محمد باقر نباتی مقدم و حمید رستمی استعفای خود از هیات مدیره و سمت بازرسی خانه مطبوعات استان را اعلام کردند که این خبر با واکنش برخی از رسانه‌ها مبنی بر عدم صحت آنها روبه‌رو شد.

مهدی جهاندیده نائب رئیس متسعفی خانه مطبوعات استان اردبیل با تایید استعفای خود و دیگر همکاران ذکر شده، گفت: دیروز بنده و محمد باقر نباتی مقدم به عنوان اعضای هیات مدیره، بابک آذری به عنوان مدیر و حمید رستمی به عنوان بازرس استعفای خود را به صورت رسمی و با انشتار بیانه‌ای اعلام کردیم.

رئیس مستعفی خانه مطبوعات استان اردبیل افزود: این استعفا از موضع قدرت و با گذر از حق قانونی مان در راستای اعلام حسن نیت و ایجاد اتحاد وانسجام در بین جامعه رسانه‌ای استان و پایان بخشیدن به حاشیه‌های تحمیل شده بود.

وی بیان کرد: از اعتماد اعضای خانه مطبوعات استان در انتخاب‌مان سپاسگزاریم، اما شکاف تحمیلی ایجاد شده در بین جامعه مطبوعاتی و خانواده کوچک رسانه‌های مکتوب اردبیل باعث بروز سوتفاهمات شده بود که ما با گذر از حق قانونی‌مان برای نیل به دوستی ها و مودت استعفا دادیم.

جهاندیده تاکید کرد: ما در بیانه‌مان هم تاکید کردیم که انتخابات برگزار شده در دی ماه قانونی بوده، اما از این حق قانونی‌مان برای افزایش همگرایی و ایجاد اتحاد بیشتر بین اعضای خانه مطبوعات و بنا به دعوت استاندار محترم برای ایجاد وحدت و همدلی در بین اصحاب رسانه، از عضویت در هیات مدیره خانه مطبوعات استعفا دادیم.

وی با بیان اینکه اصل متن استعفا در اختیار خبرگزاری‌ها و دیگر ارگان‌های رسانه‌ای قرار گرفته است، بر لزوم اخلاق رسانه‌ای و پرهیز از ایجاد خبر کذب و شایعه محور تاکید کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار