رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سید علاالدین حسین (علیه السلام) در مراسم غبارروبی این حرم مطهر گفت: وضعیت اطراف این حرم در شان مردم ولایتمدار، زائرین و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) نیست.
کد خبر: ۷۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۵ 07 August 2015
حجت الاسلام سید محی الدین طاهری، رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سید علاالدین حسین (علیه السلام) در مراسم غبارروبی این حرم مطهر گفت: وضعیت اطراف این حرم در شان مردم ولایتمدار، زائرین و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) نیست.

 وی اظهار داشت: وضعیت اطراف حرم که زمانی محل اقامت علما و شخصیت های ارزشمند شهر بوده است، وضعیت مطلوب و مناسبی نیست و تقاضا این است که دستگاه های مختلف به شکل ویژه به حرم ها که مرکز ثقل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان و شهر شیراز هستند، توجه کنند.

 دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز افزود: حق مجاوران و زائران این آستان مبارک این نیست که مورد آزار و اذیت افراد معلوم الحال و با برنامه ای باشند که اطراف حرم تجمع می کنند بلکه حق آنان این است که به بهترین شکل به آنان رسیدگی شود.

 وی اظهار داشت: ما تلاش می کنیم مردم در حرم ها و اطراف حرم احساس آرامش و امنیت داشته باشند و از دستگاه ها نیز انتظار داریم که برای رسیدن به این هدف ما را همراهی و یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار