معاون وزیر راه و شهرسازی
در حال حاضر طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور از 83 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و با اتمام این طرح تعداد تختهای بیمارستان شهرستان بوکان به 220 تخت افزایش پیدا می کند.
کد خبر: ۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۳ 24 January 2015

به گزارش تابناک،محمدجعفر علیزاده طی سخنانی ابراز داشت: در حال حاضر با کمبود پنج هزار و  700  تخت مراقبت های ویژه « آی سی یو»، در کشور مواجه هستیم تا ضریب اشغال تخت های بخش های مراقبت ویژه در کشور به 100 درصد برسد .

وی که در بازدید از طرح توسعه بیمارستان «شهید قلی پور» بوکان سخنرانی میکرد ،افزود: برای جبران کمبود تعداد تخت مراقبت های ویژه در کشور، نیازهای جدیدی را در بیمارستانهای در حال ساخت کشور لحاظ می کنیم.
علیزاده در ادامه با اظهار اینکه هماهنگی های لازم جهت افزایش تعداد تخت های مراقبتهای ویژه انجام گرفته اضافه کرد: در همین راستا در تمام بیمارستانهای جدید برای جبران این کمبود تخت های آی سی یو به میزان کافی پیش بینی شده است .

این بازدید که روز جمعه انجام میشد نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز با ابراز خرسندی از روند پیشرفت فیزیکی طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور این شهرستان گفت: علی رغم محدودیت های مالی دولت، توسعه این بیمارستان از روند خوبی برخوردار بود و در مقایسه با پروژه هایی که با این طرح آغاز شده اند از پیشرفت مناسبی برخوردار است .

محمدقسیم عثمانی گفت: با هماهنگی های لازم با وزارت بهداشت، مقرر گردیده ،به محض اتمام این طرح وسائل و تجهیزات آن نیز بلافاصله تامین شود .

در حال حاضر طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور از  83  درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و با اتمام این طرح تعداد تختهای بیمارستان شهرستان بوکان به  220 تخت افزایش پیدا می کند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار