سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران به تغییر زمان بازی تیمش با نساجی مازندران واکنش نشان داد.
کد خبر: ۷۲۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 02 March 2019

رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ درحالی از ۱۳ اسفند آغاز می‌شود که پرسپولیس ایران در نخستین بازی باید به مصاف پاختاکور ازبکستان برود. هدایت این تیم برعهده شوتا آرولادزه گرجستانی است که سابقه مربیگری در لیگ ترکیه را دارد.

طبق برنامه قبلی سازمان لیگ، پرسپولیس پس از این مسابقه ۱۷ اسفند باید در نساجی مازندران در قائمشهر دیدار کند و بنا بر شرایطی باید مسیر رفت و برگشت را با اتوبوس بروند که فاصله زمانی ۳ روزه سبب ایجاد مشکل برای شاگردان برانکو خواهد شد.

یاران سید جلال حسینی پس از دیدار با نساجی باید در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان در قطر به مصاف السد می‌روند که دیدار حساسی محسوب می‌شود. سعید فتاحی ساعتی پیش بیان کرد که برنامه ۳ تیم ایرانی در آسیا تغییر می‌کند و بازی‌های این تیم در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر، ۷-۸ فروردین برگزار خواهد شد.

حال برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در تمرین امروز (شنبه) تیمش در این باره بیان کرد: آن‌طور که برنامه‌ریزی شده است با نساجی بازی می‌کنیم، البته تعجب می‌کنم که چرا اول یا دوم فروردین بازی را نگذاشتند. این‌طور نیست که هر طور بگویند ما بازی می‌کنیم. ما مایل هستیم در همان برنامه قبلی بازی کنیم.

پرسپولیس در حال حاضر در جدول رده بندی لیگ برتر در رده نخست قرار دارد و در گروه D لیگ قهرمانان آسیا با الاهلی عربستان، السد قطر و پاختاکور ازبکستان همگروه است.
ساعت 24

 

اخبار مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار