کامبیز حسین‌پور روزنامه‌نگار
کد خبر: ۷۲۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ 28 February 2019

اتاق بازرگانی بندرعباس در تب و تاب اتفاقی بزرگ به سر می برد، اتفاقی که ممکن است با انتخاب درست یا نادرست و ورود و خروج برخی افراد در آینده‌ای نه چندان دور آبستن تحولات خوب یا اتفاقات ناگوار شود.

کسی چه می داند، شاید پس از انتخابات خدا خواست و تغییرات شگرف در اتاق بازرگانی رخ داد و شاهد حضور نخبه ها و نیروهای تازه نفس در این برهه از تاریخ اتاق بازرگانی بندرعباس بودیم و یا اینکه باز هم همان دعواها و گرفتاری‌های بی مورد که بازتابش را در رسانه‌های استان و کشور شاهد بودیم تکرار خواهد شد!!

اندک اندک عطر خوشبوی بهار از راه می‌رسد و چند روز بعد فصل بهار با تمام طراوت‌ها و تازگی‌اش روحی تازه در کالبد آسمان هرمزگان می‌دمد و چه خوب و نیکوست اگر این بهار همراه با هوای تازه در اتاق بازرگانی همراه شود و فضای بندرعباس را نیز دو برابر عطر آگین کند.

در این برهه از تاریخ به نظر می‌رسد با توجه به مشکلات پیش روی مملکت و اهمیت نقش اتاق بازرگانی بندرعباس در تحولات و مراودات اقتصادی، ضروری است که نیروهای توانمند، خوش فکر، زبده، مطالبه‌گر و دارای نفوذ کلام در سیاست و اقتصاد وارد گود شده و جریان حاکم بر اقتصاد و تجارت را به نفع مردم مصادره کنند.

هیچ تردیدی در ایجاد تحول و تغییر در اتاق بازرگانی بندرعباس وجود ندارد و قریب به اتفاق اعضای اتاق به همراه کشاورزان، صنعتگران و معدن داران بر این عقیده‌اند که هر چه زودتر انتخابات برگزار و نیروهای تازه نفس و ارزشمند وارد گود خدمت شوند و در کنار افراد پاکدست و خوشنام حوزه اقتصاد قرار گیرند.

استفاده از توانمندی نیروهای زبده و کناره‌گیری داوطلبانه نیروهای بازنشسته از پروسه مدیریتی اتاق می‌تواند کمک شایانی به رشد و توسعه زیرساخت‌های توسعه در استان و اتاق بازرگانی نماید.

صرف نظر از تمام تفسیرها، باید گفت مردم بی‌صبرانه منتظر برگزاری انتخابات و اعلام نتایج هستند، اما در این بین یک سؤال همچنان باقی است و آن هم اینکه آیا دوران تنش اتاق بازرگانی به آخر خواهد رسید.
مردم نگرانند......!!!!!
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار