نماینده مردم قوچان در مجلس:
نماینده مردم قوچان در مجلس ‌گفت: مشکلات کارخانه دوچرخه‌سازی قوچان به‌زودی برطرف می‌شود.
کد خبر: ۷۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 04 August 2015
هادی شوشتری در نشست خبری ‌با اصحاب رسانه که در اداره ‌ارشاد ‌این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: لازمه سرمایه‌گذاری، ایجاد بستر مناسب و انگیزه برای سرمایه‌گذاران است اما در سال‌های اخیر وضعیت کلان اقتصادی در این زمینه مناسب نبوده است.

نماینده مردم قوچان در مجلس‌ بیان داشت: با توجه به شرایط فوق، مجموعه مدیریتی شهرستان به این نتیجه رسید در صورتی‌که انگیزه‌های لازم برای سرمایه گذاران ایجاد شود شاهد تحول در اقتصاد شهرستان قوچان خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان روند تصویب منطقه ویژه اقتصادی در قوچان افزود: تاسیس منطقه ویژه اقتصادی از سالیان پیش در دستور کار مدیران شهرستان مطرح بود که درپی رایزنی‌های انجام شده ایجاد منطقه ویژه اقتصادی به تصویب هیئت دولت رسیده و به عنوان لایحه قانونی به مجلس ارائه شده است.

نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تاکنون ایجاد یک شرکت تولید ماشین آلات صنعتی از طرف شرکت چینی و ساخت یک مجتمع دامداری صنعتی با اعتبار 100 میلیارد تومان از طرف بنیاد مستضعفان برای منطقه ویژه اقتصادی قوچان اعلام شده که در حال طی مراحل قانونی است.

شوشتری ‌با اشاره به اینکه اعتبارات ماده 180 در آستانه توزیع شهرستانی است تاکید کرد: اعتبارات ماده 180 در حدود 12 میلیارد ریال برای شهرستان قوچان در آستانه توزیع شهرستانی بوده که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی با اشاره به مشکلات کارخانه دوچرخه‌سازی قوچان به‌عنوان بزرگترین کارخانه دوچرخه‌سازی در خاورمیانه تاکید کرد: این واحد صنعتی به دلایل مختلف از جمله سرمایه‌گذاری و واردات اقلام از کشورهای خارجی و در پی آن مسئله تحریم دچار مشکلاتی شده بود که با رایزنی‌های انجام شده و اعطای 10 میلیارد تومانی به عنوان سرمایه در گردش، قسمتی از مشکلات آن حل شد و در نخستین اقدام قرارداد تولید 30هزار دوچرخه برای شهرداری تهران بسته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار