سرپرست هیأت بوکس مازندران از برگزاری مسابقات انتخابی بوکس جوانان استان در تنکابن خبر داد. برگزاری مسابقات انتخابی بوکس جوانان در تنکابن/مجمع بوکس استان سال آینده برگزار می‌‎شود
کد خبر: ۷۱۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ 18 February 2019

سرپرست هیأت بوکس مازندران از برگزاری مسابقات انتخابی بوکس جوانان استان در تنکابن خبر داد.
برگزاری مسابقات انتخابی بوکس جوانان در تنکابن/مجمع بوکس استان سال آینده برگزار می‌‎شود

اسفندیار پوررضا در گفت‌وگو یی، از برگزاری مسابقات انتخابی نوجوانان بوکس استان مازندران در تنکابن خبر داد.

وی با اعلام اینکه از همه هیأت‌های ورزشی استان در این دوره از رقابت‌های دعوت شده است، تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی حدود 60 نفر از بوکسورها در این دوره از رقابت‌ها با 22 هیأت شهرستانی در روز پنج شنبه 9 اسفند سال جاری حضور پیدا می‌کنند.

سرپرست هیأت بوکس مازندران خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها برای معرفی بوکسورهای برتر جوانان استان در ارتباط با مسابقات انتخابی مسابقات آسیایی جوانان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: افراد برتر این دوره از رقابت‌ها در اردوی آمادگی که در استان مازندران برنامه‌ریزی می‌شود تحت نظر قرار می‌گیرند.

پوررضا یادآور شد: در بین جوانان بوکسور مازندران افراد شاخصی حضور دارند که از هم اکنون شناخته شده هستند و ظرفیت مناسبی برای توسعه بوکس استان محسوب می‌شوند.

سرپرست هیأت بوکس مازندران گفت: با توجه به پتانسیل مناسب پیش بینی می‌کنیم که چهار نفر از بوکسورهای مازندران پس از برگزاری مسابقات انتخابی ملی در اردوی تیم ملی حضورشان قطعی شود.

وی در پاسخ به این سوال که برای برگزاری مجمع بوکس استان چه اقداماتی انجام شده است، افزود: مقرر شد که برگزاری مجمع سال آینده برگزار شود.

پوررضا یادآور شد:زمان برگزاری مجمع توسط رئیس فدارسیون و مدیرکل ورزش و جوانان باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش فارس، مجمع فوق العاده بوکس استان مازندران به دلیل چالش‌های که اعضای مجمع با رئیس سابق بوکس استان داشتند حدود یک ماه گذشته برگزار و منجر به تغییر جعفری شد، یکی از دغدغه‌های اصلی اعضای مجمع بوکس استان برگزاری مجمع برای انتخاب رئیس هیأت بوکس استان به مدت سه سال قانونی است و مجمع فوق‌العاده هم با هدف برنامه ریزی برای برگزاری مجمع اصلی در دستور کار قرار گرفته است.

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار