مدیرکل روابط،عمومی استانداری مازندران ؛
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت ؛ این استان به واسطه وجود بناهای تاریخی بسیار، طبیعت زیبا ودلنواز و نعمت های خدادادی جنگل، دریا و آب و هوای پاک و خاک زرخیز هر ساله پذیرای میلیون ها توریسم در ایام تعطیلات نوروز می باشد
کد خبر: ۷۱۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ 18 February 2019

عباس مهدوی مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در گفتگو با خبرنگار ما گفت این خطه سرسبز به واسطه وجود بناهای تاریخی بسیار، طبیعت زیبا و نعمت های خدادادی جنگل، دریا و آب و هوای پاک و خاک زرخیز و فرهنگ غنی و مردمان مهمان دوست ، هر ساله پذیرای میلیون ها توریسم در ایام نوروز و تابستان می باشد که این امر خود مستلزم نیازمند ساماندهی و هدایت این حجم از سفرها است تا بتوان از این ظرفیت برای معرفی استان استفاده کردو سیاست جذب توریسم را تقویت کرد

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت ؛ اپلیکیشن جامع راهنمای سفر و خدمات گردشگری در سفرهای نوروزی گردشگران به مازندران، معرفی خواهد شد تا بتواند راهنمای آسان و در دسترسی، برای میلیون ها گردشگری باشد که در ایام نوروز و ایام تعطیلات به مازندران خواهند آمد.

عضوشورای اداری استانداری تصریح کرد؛ سفرنما، اپلیکیشن جامعی است که در گستره ی ملی به معرفی جاذبه های ایران و مازندران خواهدپرداخت.

این فعال رسانه ای وگردشگری همچنین اضافه کرد؛ این اپلیکیشنی حرفه ای و چند زبانه که علاوه بر گردشگران داخلی به گردشگران خارجی نیز خدمات مطلوبی ارایه می کند.

مهدوی اظهار کرد؛ با این اپلیکیشن گردشگران می توانند در هر نقطه از مازندران از تمامی امکانات و داشته های گردشگری اطراف محل استقرار خود مطلع شوند.

عضو شورای اداری استانداری مازندران بیان کرد؛ جاذبه های توریستی، هتل ها و مراکز اقامتی، رستوران ها، کافه ها، مراکز خرید، فروشگاه های صنایع دستی و سوغات از جمله دسته بندی های این اپلیکیشن هستند.

وی بااشاره به قابلیت های این اپلیکیشن و استقبال متولیان گردشگری دراین زمینه خاطرنشان کرد؛
طی نشستی با حضور معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و طراحان این اپلیکیشن ملی معرفی شد،و راهکارهای بهره مندی مطلوب و محتوای جذابتر این اپلیکیشن در سفرهای نوروزی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود ؛این اپلیکیشن دردوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران رونمایی شد و با معرفی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران، قصد دارد طیف گسترده ای از گردشگران نوروزی را پوشش دهد.

عضوشورای اداری استانداری مازندران ابراز امیدواری کرد؛ با بهره برداری از این اپلیکشین امسال شاهد افزایش سفرهای نوروزی به مازندران باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار