مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان اردبیل گفت:‌ با کمک خیرین و همراهی ستاد دیه تلاش می‌کنیم تا تعداد زیادی از زندانیان جرایم مالی غیرعمد در شب عید آزاد شده و در کنار خانواده‌های خود باشند.
کد خبر: ۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷ 22 February 2015

به گزارش فارس از اردبیل، مراد فتحی در جلسه شورای اداری زندان‌های اردبیل با تاکید بر لزوم ارتقا فرهنگ کار تیمی از مسئولان نظارتی و رؤسای زندان‌ها خواست تا ارزیابی عملکرد کارکنان را با توجه به هدف‌گذاری‌های سازمانی به صورت مستمر و پیگیر در دستور کار خود داشته باشند.

وی با اشاره به کسب دو موفقیت با ارزش در زمینه ترویج فرهنگ نماز و طرح تکریم ارباب رجوع در سطح دستگاه‌های اجرایی، قضایی و امنیتی استان تصریح کرد: بی‌ادعا و با توانایی بالا در تمامی زمینه‌ها تحولات خوبی انجام شده ولی کم و کاستی‌هایی نیز وجود دارد که نیاز به تلاش مضاعف داریم.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان با مهم برشمردن کاهش آسیب رفتارهای پرخطر زندانیان در زندان‌ها از مسئولان خواست تا با برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و افزایش اقدامات پیشگیرانه اقدامات مؤثرتری را انجام دهند.

فتحی از مدیرعامل ستاد دیه و رؤسای زندان‌ها خواست تا نهایت تلاش خود را برای جذب کمک‌های دولتی، اعتبارات بانکی و هدایای مردمی در جهت آزادسازی زندانیان جرایم مالی و تصادفات غیرعمد انجام دهند تا شب عید این دسته از زندانیان با آزادی در کنار خانواده خود قرار گیرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار