شهردار مریانج از نصب ۳۸ دوربین در ۱۱ نقطه این شهر خبر داد و افزود: این دوربین‌ها در مراکز پرتردد و مهم، ورودی و خروجی‌های شهر و اماکن عمومی نصب شده است.
کد خبر: ۶۹۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱ 01 January 2019
محسن معصوم‌علیزاده از نصب دوربین‌‎های مداربسته در معابر پرتردد شهر مریانج خبر داد و گفت: ۳۸ دوربین در ۱۱ نقطه این شهر نصب شد.

به گزارش مهر، معصوم‌علیزاده با اشاره به لزوم نصب دوربین‌های مداربسته در سطح شهر عنوان کرد: نصب دوربین‌های مدار بسته در معابر سطح شهر‌ها اقدامی موثر در راستای تامین امنیت است.

وی افزایش امنیت شهری و کنترل ترافیک و گستردگی پهنه نظارت را از مزیت‌های نصب این دوربین‌ها برشمرد و گفت: این دوربین‌ها به ایجاد شرایط ایمن‌تر در شهر کمک می‌کند.

معصوم‌علیزاده اضافه کرد: این دوربین‌ها با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه به صورت ۲۴ ساعته در حال ضبط تصاویر در محل مانیتورینگ حراست شهرداری هستند.

وی عنوان کرد: اماکن تحت مالکیت شهرداری از قبیل: ساختمان‌های این شهرداری، انبار بزرگ شهرداری، سکوی زباله و پارکینگ ماشین‌آلات شهر نیز زیر چتر پوششی این دوربین‌ها قرار گرفته است.

شهردار مریانج تأکید کرد: این طرح در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از وقوع جرائم در سطح شهر اجرا شده و با تأمین اعتبار کافی نقاط دیگری از شهر نیز زیر پوشش ضبط تصاویر خواهد رفت.

وی ادامه داد: اجرای این طرح علاوه بر اقدامات پیشگیرانه می‌تواند در راستای روان‌سازی و کنترل ترافیکی شهر و هچنین ایجاد حس اعتماد مردمی و آرامش خاطر شهروندان برای عبور و مرور بی دغدغه در سطح شهر مفید باشد.

معصوم‌علیزاده عنوان کرد: شهر مریانج یکی از امن‌ترین شهر‌های استان بوده و نصب این دوربین‌ها بیشتر به منزله پیشگیری از سرقت‌های احتمالی نیز می‌تواند کارآیی داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار