امام‌جمعه موقت لامردبا اشاره به اینکه همین جانبازان و رزمندگان بودند که تا آخرین لحظه جلوی دشمنان ایستادگی کردند، گفت: بیان مشکلات توسط جانبازان از سر دلسوزی است و نباید به‌جای بررسی دلسوزی‌ها به آنها توهین شود.
کد خبر: ۶۹۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ 28 December 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام سید ابوالحسن علوی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به رحلت آیت‌الله هاشمی شاهرودی اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی شاهرودی کارگزار ارزشمند نظام جمهوری اسلامی بود که نسبت به مسائل نظام نظری بلند داشت.

وی با تأکید به اینکه حوزه‌های علمیه افتخار اسلام و نظام جمهوری اسلامی است، افزود: در حوزه‌های علمیه امثال آیت‌الله هاشمی شاهرودی هستند که نسبت به مسائل انقلاب بی‌تفاوت نبوده و مسائل را با دقت رصد می‌کنند این‌گونه نیست که علمای حوزه توجهی به مسائل نداشته باشند.

علوی با اشاره به فرارسیدن حماسه ۹ دی‌ماه روز بصیرت گفت: در ۹ دی اتفاق بزرگی رخ داد و می‌توان گفت غدیرخم دوم در جمهوری اسلامی ایران بود که مظهر انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه موقت لامرد با اشاره به اینکه در سال ۷۸ نیز دشمن به نام دانشجو قصد پیاده کردن تمام توطئه‌های شوم خود را داشت اما ناکام ماند، گفت: دشمنان در سال ۸۸ با پشتوانه بیشتر استکبار جهانی و غربی‌ها حضور پیدا کرده اما خروش مردم در حماسه ۹ دی به آنان نشان داد که ملت تابع رهبری خود هستند.

علوی متذکر شد: در سال ۸۸ اگر وجود رهبری نبود نمی‌توانستیم از مشکلات عظیم فتنه عبور کنیم و برای همه پند بزرگی بود که رهبری یک نعمت بزرگ است.

امام‌جمعه موقت لامرد به موضوع توهین یکی از مسوولان لامرد به جانباز دفاع مقدس نیز اشاره و تصریح کرد: در روزهای اخیر شنیده شد یکی از مسوولان لامرد به یک جانباز که در زمینهٔ فرهنگی کارهای بزرگی انجام داده توهین کرده که باید عذرخواهی کند.

وی با اشاره به اینکه همین جانبازان و رزمندگان بودند که تا آخرین لحظه جلوی دشمنان ایستادگی کردند، گفت: بیان مشکلات توسط جانبازان از سر دلسوزی است و نباید به‌جای بررسی دلسوزی‌ها به آنها توهین شود.

علوی در ادامه سخنان خود با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی در راستای مبارزه با سارقین از آنان خواست با تلاش‌های بیشتر خود، مردم شاهد کاهش چشمگیر سرقت‌ها در لامرد باشند.

امام‌جمعه موقت لامرد همچنین با گرامی‌داشت روز حفاظت هواپیمایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: پس از راه‌اندازی حفاظت هواپیمایی با فرمان امام خمینی(ره) از سال ۶۳ تاکنون هیچ‌گونه هواپیما ربایی چه در زمین و چه در هوا رخ نداده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار