سرمربی تیم بسکتبال ابزارسازان کرمانشاه با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش در بازی‌های لیگ دسته اول بسکتبال کشور، گفت: اگر تمرکز کنیم، می توانیم سهمیه حضور در سوپرلیگ را بدست آوریم.
کد خبر: ۶۹۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 27 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،زمان حسینی  بابیان اینکه تیم ابزارسازان ساعت 16 روز جمعه(7 دی) در هفته دوم نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال ایران مقابل تیم گالوانیزه شمس زنجان به میدان خواهد رفت، اظهارکرد: هرچند که تیم حریف درحال حاضر آخرین تیم جدول گروه سوم لیگ دسته اول بسکتبال است، اما بازیکنان باتجربه ای دارد که با کیفیت بازی می کنند.

وی به کسب نتایج ضعیف تیم گالوانیزه شمس زنجان از ابتدای شروع لیگ تاکنون اشاره کرد و افزود: این تیم در روزهای اخیر توانسته "ابوالحسنی" یکی از مربیان اسبق تیم ملی بسکتبال را جذب کند، لذا در بازی پیش رو شاهد بازی متفاوتی از این تیم خواهیم بود.

سرمربی تیم بسکتبال ابزارسازان بابیان اینکه بازیکنان تیمش در روزهای گذشته تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته اند، عنوان کرد: با بُردی که هفته پیش مقابل شمس تهران داشتیم برای بازی پیش‌رو با انگیزه بیشتری به میدان بازی خواهیم رفت.

وی خاطرنشان کرد: اگر با همین تمرکزی که بازیکنان ما در بازی های گذشته از خود نشان دادند، در بازی های بعدی هم ظاهر شویم می توانیم سهیه حضور در سوپرلیگ بسکتبال ایران را بدست آوریم.

حسینی همچنین از احتمال تغییر اسپانسر تیم ابزارسازان خبرداد و گفت: تیم ما مشکلات زیادی دارد و در تنگنا است، تاکنون هم هیچکدام از مسئولین استانی بجز رئیس هیات بسکتبال برای کمک به ما قدمی برنداشته اند.

وی تاکید کرد: اگر می خواهیم کرمانشاه تیمی سوپرلیگی داشته باشد و بسکتبال آن به اوج بازگردد، باید همه مسئولین ما را یاری کنند.

تیم ابزارسازان درمانگر کرمانشاه از هفت بازی گذشته خود در لیگ دسته اول بسکتبال ایران تاکنون 5 پیروزی و 2 باخت کسب کرده است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار