مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین:
منصور جلیلوند : آموزش یک میلیون و 693 هزار و 191 نفرساعت آموزش های مهارتی توسط بخش خصوصی در نه ماهه سال 97 در موسسات کارآموزی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای برای کارجویان و کارآموزان علاقمند به مهارت آموزی صورت گرفته‌است.
کد خبر: ۶۹۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 25 December 2018

ارائه بیش از یک میلیون و ششصد هزار نفرساعت آموزش های مهارتیبه گزارش تابناک قزوین، جلیلوند با اشاره به اهمیت بخش خصوصی مطابق با اصل 44 قانون اساسی و استفاده از پتانسیل های موجود در بخش خصوصی در جهت رسیدن به اهداف دولت اظهار امیدواری کرد؛ با خلاقیت ، دانش و مهارت موسسین آموزشگاه ها، موجبات رشد و پویایی هر چه بیشتر فعالیت بخش غیر دولتی در حوزه آموزش های مهارتی فراهم گردد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان افزود: آموزش یک میلیون و 693 هزار و 191 نفرساعت در حوزه آموزشگاههای آزاد که از این تعداد یک میلیون و 475 هزار و 50 نفرساعت درحوزه خواهران و 218 هزار و 141 نفرساعت در حوزه برادران ارائه شده است.

جلیلوند ادامه داد: آموزش 7 هزار و 316 نفردوره در حوزه آموزشگاههای آزاد که از این تعداد هزار و 294 نفردوره در حوزه خواهران و یک هزار و 22 نفردوره در حوزه برادران ارائه شده است.

وی با اشاره به فعاليت در سطح استان گفت: در سطح استان 176 آموزشگاه آزاد فني و حرفه اي در بخش های طراحی و دوخت، مراقبت زیبایی، برق، عمران، فناوری اطلاعات، گردشگری، حمل و نقل، الکترونیک و ... فعالیت می‌کنند که از این تعداد،  151 آموزشگاه مختص خواهران ، 21 آموزشگاه مختص برادران و 4 آموزشگاه به صورت دو منظوره ، آموزشهای مهارتی را ارائه می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار