امام‌جمعه بهاباد گفت: جشن‌های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امسال همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر باید مردمی و با محور مساجد و محلات برگزار شود.
کد خبر: ۶۹۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸ 24 December 2018

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی در نخستین نشست تخصصی دستاوردهای انقلاب افزود: مردم ایران ، استان یزد و بهاباد همیشه در عرصه‌های مختلف نظام حضور داشتند و آیین پیروزی انقلاب باید با حضور گسترده آنها برگزار شود.
به گفته وی کارنامه انقلاب در همه بخش‌ها درخشان است و مسئولان باید با بهره‌گیری از فرصت رسانه‌ای، عملکرد نظام را منطبق با واقعیت‌های جامعه اسلامی برای مردم تشریح کنند.
ابراهیمی بشکانی افزود: بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب با شعار « افتخار به گذشته و امید به آینده» در بهاباد برگزار خواهد شد .
امام‌جمعه بهاباد تاکید کرد: 40 سالگی انقلاب بهترین فرصت برای بیان دستاورد‌های ارزشمند نظام در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، عمرانی، دینی، مذهبی و ملی است.
وی یادآور شد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب در 22 بهمن 1357 هیچگاه از توطئه علیه انقلاب دست بر نداشتند و همواره تلاش کردند انقلاب به اهداف خود نرسد.
وی خاطرنشان کرد: آنها در این مدت همواره به دشمنی با ایران مشغول بودند، امروز به‌ دنبال واردکردن خدشه به‌ نظام هستند، اما به کوری چشم مستکبران عالم، امسال با عزت و افتخار جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را برگزار خواهیم کرد.
ابراهیمی بشکانی یادآور شد: دشمن با سیاه‌نمایی‌ رسانه‌ای به دنبال تخریب دستاوردهای انقلاب است لذا تبیین دستاوردها برای مردم مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود.
وی یادآور شد: باید از خدمات انقلاب بیشتر گفته شود، زیرا به فرموده مقام معظم رهبری 40 سالگی انقلاب آغاز استواری و پختگی آن است.
در نخستین نشست تخصصی تبیین دستاوردهای انقلاب معاونان فرمانداری ، جمعی از مدیران و کارمندان اداره‌های شهرستان حضور داشتند.
این نشست در سالن مجتمع فرهنگی هنری ملاعبدالله بهابادی برگزار شد.
مرکز شهرستان 20 هزارنفری بهاباد در فاصله 200 کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار