وزیر راه و شهرسازی: ۲۵ دستگاه ماشین آلات به ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اختصاص یافت.
کد خبر: ۶۹۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ 22 December 2018

۲۵ دستگاه ماشین آلات به ناوگان راهداری قزوین  اختصاص یافت

به گزارش تابناک قزوین، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی امروز در جمع راهداران حاضر در طرح زمستانه راهداری استان گفت: به مناسبت روز راهدار ، 100 دستگاه ماشین آلات و خودرو با هزینه هزار و دویست میلیارد ریال از امروز به ناوگان راهداری کشور اضافه شده است که سهم استان قزوین 25 دستگاه است.

اسلامی گفت: با تجهیز راهدارخانه ها و خرید ماشین آلات مدرن ، در تلاش هستیم تا ضمن ایمن سازی جاده ها به اشتغال و تولید ملی کمک کنیم و تجهیز راهدارخانه ها را از اولویت های اصلی وزارت راه و شهرسازی است.

وزیر راه و شهرسازی درخصوص قراردادهای این وزارتخانه با شرکت های داخلی در حوزه تهیه تجهیزات و اجرای طرح ها عنوان کرد: ماحصل این قراردادها کمک به اشتغالزایی و حمایت از تولید داخلی است.

وی تاکید کرد: ارتقای خدمت رسانی و ایمن سازی جاده ها رسالت ماست با بهسازی مستمر جاده ها به فکر خدمت رسانی هستیم.

به گفته این مسئول، درحوزه تامین مسکن تاکنون قرارداد 400 هزار واحد منعقد شده و در حوزه راه و خط آهن هم به زودی قراردادهای خوبی منعقد خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح طرح نیوجرسی و حفاظ بتنی در آزاده راه قزوین - کرج به طرح های ایمن سازی جاده ها تاکید کرد و اضافه کرد: طرح ایمن سازی آزاد راه قزوین به تهران در حالی امروز تکمیل شد که بدون شک نقش مهمی در تامین سلامت مردم و کاهش سوانح خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار