هیات بسکتبال کرمانشاه گفت: هیچ عزل و نصبی در هیات بسکتبال کرمانشاه نداریم، مگر اینکه با اهداف و منافع بسکتبال کرمانشاه سازگار نباشد.
کد خبر: ۶۸۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹ 28 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،کرم احمدیان ، با اشاره به عزل نایب رئیس این هیات وحواشی بوجود آمده پیرامون این مسئله، اظهارکرد: خانم دارستانی حدود بیست سال سابقه نایب رئیسی هیات بسکتبال استان را درکارنامه دارد، اما با توجه به اینکه به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان نیز فعالیت دارد، همزمانی این دو مسئولیت برای بسکتبال کرمانشاه مشکل ساز خواهد بود.

وی با تاکید براینکه به دنبال تحول و نه حاشیه سازی در بسکتبال کرمانشاه هستم، گفت: خانم دارستانی از مربیان کارکشته و کاربلد بسکتبال ایران است، لذا از ایشان خواستیم که در کسوت مربی و مسئول آموزش با هیات بسکتبال کرمانشاه همکاری داشته باشد تا از دانش و تجاربشان استفاده کنیم، اما نپذیرفت و اعلام کرد تنها درصورتی که نایب رئیس هیات باقی بماند همکاری خواهد کرد.


وی تصریح کرد: باکسی خصومت شخصی نداریم، ولی تمام تلاش خود را بکارگرفته‌ایم تا به توسعه رشته بسکتبال و جذب جوانان به این رشته کمک کنیم، لذا این هدف را دنبال می کنیم و نه حاشیه سازی.

احمدیان بابیان اینکه می خواهیم در بسکتبال کرمانشاه کارهای بزرگی انجام دهیم، گفت: با فدراسیون بسکتبال رایزنی هایی داشته ایم تا بتوانیم میزبانی مسابقات آسیایی یا غرب آسیا جوانان بسکتبال 2018 را در کرمانشاه داشته باشیم که فدراسیون نیز موافقت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر اداره کل ورزش وجوانان استان نیز حمایت کند، پیگیری ها را در این زمینه بصورت جدی‌تر انجام خواهیم داد.

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه در ادامه با اشاره به حضور دو تیم مانیزان و ابزارسازان کرمانشاه در لیگ دسته یک بسکتبال ایران، عنوان کرد: این مسئله رشد بسکتبال کرمانشاه را در پی خواهد داشت و می توانیم امیدوار باشیم که در آینده برای اولین بار یک تیم سوپرلیگی از کرمانشاه در بسکتبال ایران داشته باشیم.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار