رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از هزینه‌کرد ۵۳ میلیارد ریال برای بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشکده خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 31 October 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: محمدحسین کریمی با اشاره به افزایش تجهیزات بیمارستان‌ها اظهار داشت: تجهیزاتی با ارزش بالغ بر 53 میلیارد ریال برای بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده شامل بیمارستان‌های‌ امام رضا(ع) لار، نبی اکرم(ص) خنج، علی اصغر (ع) بیرم و امیدوار اوز پیگیری شده که تعدادی تحویل داده شده و تعداد دیگر نیز آماده تحویل است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، تجهیزات جدید بیمارستان امام رضا(ع) لار را برشمرد و گفت: دستگاه‌های اکسیژن ساز، OPG تصویربرداری فک و صورت، ابزارشوی اتاق عمل، هوای فشرده، سنجش تراکم استخوان، اتوکلاو و یک دستگاه یوتروسکوپ یورولوژی مورد استفاده در جراحی‌های کلیه و مجاری ادراری به ارزش سه میلیارد و 600 میلیون ریال به تجهیزات بیمارستان لار اضافه شده است.

وی با اشاره به تجهیزات بیمارستان خنج افزود: یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش پنج میلیارد ریال و یک دستگاه هماتولوژی خون به ارزش یک میلیارد ریال به تجهیزات بیمارستان نبی اکرم(ص) خنج افزوده می‌شود.

کریمی بیان کرد: در بیمارستان علی اصغر(ع) بیرم نیز یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش پنج میلیارد ریال و دستگاه تست ورزش و هولتر به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال نصب شده است.

وی با اشاره به تجهیزات جدید بیمارستان امیدوار اوز گفت: یک دستگاه اتوکلاو به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال، یک دستگاه OPG به ارزش یک میلیارد و 900 میلیون ریال و یک دستگاه ابزار شوی به ارزش دو میلیارد و 300 میلیون ریال سهم بیمارستان اوز بوده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان افزود: یک دستگاه OPG به ارزش یک میلیارد و 900 میلیون ریال و یک دستگاه امحای زباله به ارزش 4 میلیارد ریال نیز به معاونت بهداشتی دانشکده تحویل داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار