سی‌اُمین سالیاد رحلت آیت الله خاتمی(ره) نماینده پیشین ولی فقیه در استان و امام جمعه فقید یزد پنجشنبه همين هفته در اردكان برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۶۷۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 31 October 2018

«محمدرضا تابش» نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی به همين مناسبت با صدور پیامی ضمن دعوت از آحاد مردم استان و شهرستان اردکان جهت شرکت در اين مراسم یادبود اظهار مي‌كند: 3۰ سال از عروج ملکوتی روح بلند و پاک معلم اخلاق و روحانی روشن ضمیر، حضرت آیت الله حاج سید روح الله خاتمی( ره) نماینده پیشین ولی فقیه در استان و امام جمعه اسبق یزد می‌گذرد، بدون آنکه یاد و نام او ذره‌ای از خاطر مردمان شریف و قدرشناس استان یزد و اردکان زدوده شود .

وي حضرت آیت الله خاتمی(ره) را نمونه‌ بارز روحانیت مردمی، ساده زیست و اخلاق مداری مي‌داند که هنوز پس از گذشت سه دهه از رحلت او، مردمان این دیار، اخلاق نیکو و سلوکش در زندگی و دینداری را فراموش نکرده‌اند .

تابش در اين پيام خاطرنشان مي‌كند: او به آنچه می‌گفت عمل می‌کرد و اخلاق را در عرصه زندگی با رفتار صحیح، گفتار پسندیده، پندار نیکو و خدا پسندانه و ساده زیستی مبتنی بر مشی اولیاالله وبندگان صالح خدا، در دل و جان مردم نهادینه می‌كرد.

نمانده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي در بخش پاياني اين پيام ضمن دعوت از مردم استان براي حضور در اين مراسم، تصريح مي‌كند: در سی اُمین سالیاد رحلت این عالم عامل و روشنفکر متدین و روحانی پاک نهاد و همزمان با گرامیداشت ایام سوگواری پایان ماه صفر که فضا مملو از مهر پیامبر رحمت(ص) و ایثار و صبر فرزندانش اباعبدالله (ع) و امام رضا(ع) است، یاد و خاطره این رهرو راستین و پاکباخته اهل بیت(ع) و مروج اسلام ناب محمدی را با حضور در مراسم سالیادش که عصر پنجشنبه ۱۰ آبانماه، بر تربت پاکش در بهشت شهدای اردکان و سپس بعد از نماز عشاء در مسجد کوشکنوی اردکان برگزار می‌گردد، گرامی می‌داريم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار