در هفته دوازدهم ليگ برتر فوتسال صورت مي‌گيرد
فوتساليست‌هاي تيم سوهان محمدسيما قم در ديداري فوق‌العاده حساس و تعيين كننده از ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور اين هفته به مصاف مقاومت البرز مي‌روند.
کد خبر: ۶۶۲۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰ 03 October 2018

به گزارش تابناک قم، تنها دو هفته به پایان نیم‌فصل نخست بازی‌های بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده و 14 تیم لیگ برتری با انگیزه قرار گرفتن در رده‌های اول تا هشتم به دنبال کسب مجوز صعود به مرحله پلی‌آف لیگ بیستم هستند.

این در حالی است که امسال لیگ برتر فوتسال ایران با شیوه‌ای جدید برگزار می‌شود و تنها هشت تیم بالای جدول اجازه حضور در پلی‌آف‌ را دارند و از جمع چهار تیم پائین جدول نیز دو تیم مستقیما به لیگ دسته اول سقوط می‌کنند، به همین دلیل بازی‌ها در اوج حساسیت برگزار می‌شود.

در دوازدهمین هفته نیم‌فصل نخست این رقابت‌ها روز پنجشنبه دوازدهم مهر ماه چند دیدار حساس در شهرهای مختلف ایران به انجام می‌رسد و فوتسالیست‌های تیم سوهان محمدسیما قم در یک دیدار حساس خانگی میزبان و پذیرای تیم فوتسال مقاومت البرز خواهند بود.

سوهانی‌ها در حالی از این بازی میزبانی می‌کنند که به دلیل دریافت 21 گل در سه بازی خانگی اخیر و تحمل سه شکست متوالی خارج از خانه با دریافت 7 گل در هر مسابقه به سختی زیر فشار انتقاد رسانه‌ها و اهالی فوتسال قرار دارند، ضمن اینکه از نگاه آمار عملکرد آنها در هفته‌های اخیر چندان مناسب نبوده است.

با این حال فاصله چهار امتیازی تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم با صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر، قمی‌ها را امیدوار نگه داشته تا بلکه فوتسالیست‌های قم در بازی خانگی هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 18 روز پنجشنبه 12 مهر ماه با انگیزه بالا به مصاف تیم مقاومت البرز بروند و بار دیگر این تیم را به جمع مدعیان قهرمانی بازگردانند.

از سوی دیگر بازی با مقاومت البرز برای قمی‌ها یک دیدار کاملا حیثیتی است، زیرا البرزی‌ها در دو فصل اخیر لیگ برتر به ترتیب تیم‌های یاسین‌پیشرو قم و آتلیه‌طهران قم را در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان شکست داده‌اند و قمی‌ها به دنبال انتقام هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار