اطلاعات منتشر شده مدیران شهرداری تهران نشان می دهد که علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران 16 سال است که بازنشسته شده اما مدعی است این اتفاق رخ نداده است.
کد خبر: ۶۶۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 01 October 2018

به گزارش تابناک : برخی مدیران شهری به شوخی می گوید اول مختاری بود و بعد بلدیه (شهرداری) تهران تاسیس شد. برخی دیگر می گویند او را از زمان کودکی به عنوان مدیری سالخورده در شهرداری به یاد می آورند و برخی دیگر می گویند شهرداری منحل هم بشود مختاری در این نهاد می ماند.

همه اینها شوخی هایی است که به واسطه سالها حضور علی محمد مختاری در شهرداری با او می شود. مدیری که با هر شهرداری در تهران کار کرده و برای او تفاوتی بین احمدی نژاد، قالیباف، نجفی و افشانی نبوده است.

همین موضوع نیز سبب شد تا بعد از تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان، نام مختاری در صدر فهرست رسانه ها به عنوان مدیر بازنشسته شهرداری تهران مطرح شود. موضوعی که البته خود او بارها تکذیب کرده و گفته "من بازنشسته نیستم".

حالا اما با انتشار اطلاعات مدیران شهرداری به صورت رسمی مشخص شده که مختاری 46 سال سابقه فعالیت دارد و 16 سال از بازنشستگی اش می گذرد. به این معنی که او نه می توانست مدیر احمدی نژاد باشد و نه مدیر قالیباف و نجفی و افشانی.

اما اینکه چرا هیچ کدام از شهرداران به فکر تغییر مختاری نیفتادند جای سوال است. شاید هم به این فکر افتادند و نتوانستند. در این ارتباط نجفی در روز وداع با شهرداری تهران و مسارم تودیع خود گفت که مختاری تنها مدیر دائمی شهرداری تهران است.

اما نفر بعدی لیست سالخوردگان شهرداری غلامرضا جوادی مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی متروی تهران است که بیش از 40 سال سابقه کار دارد. جوادی که کارمند قراردادی شهرداری است، از وزارت کشور با مدرک باستان شناسی در تاریخ 4/11/96 به سمت مدیرعاملی شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی متروی تهران منصوب شد.

نفر بعدی بازنشستگان شهرداری سیدمحمود رضائیان، معاون املاک سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران است. او 39 سال سابقه دارد و 23/12/96 به این سمت منصوب شده است. رضاییان کارمند رسمی دولت است و قبل از آمدن به شهرداری مدیر امور اداری و پشتیبانی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی بوده است.

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار