همزمان با فرا رسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس و به منظور ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای جنگ و یاد آوری حماسه سازی‌های مردمان این سرزمین در هشت سال حماسه و جنگ، این اداره اقدام به برپایی نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس نموده است.
کد خبر: ۶۶۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 29 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛قدرت چراغی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دهلران دفاع مقدس را نماد استقامت و عزتمندی ملت ایران عنوان کرد و اظهار کرد: دفاع مقدس از افتخارات ماندگار تاریخ این کشور، تداعی‌گر ایستادگی و مجاهدت جوانان و نماد سرافرازی در آزمون بزرگ الهی است.
وی افزود: جنگ تحمیلی تنها مبارزه دو کشور ایران و عراق نبود، بلکه ما با تمامی ابر قدرت‌های شرق و غرب دنیا که انقلاب ما همانند خاری در چشم آنها بود وارد جنگ شدیم.
چراغی اضافه کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس و به منظور ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای جنگ و یاد آوری حماسه سازی‌های مردمان این سرزمین در هشت سال حماسه و جنگ، این اداره اقدام به برپایی نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس نموده است.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دهلران گفت : این نمایشگاه به مدت ۷ روز در محل کتابخانه عمومی سعدی دهلران در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
وی عنوان کرد: تعداد آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه 74 اثر بوده و علاقمندان می‌توانند برای بازدید از آن همه روزه در ایام برگزاری نمایشگاه از ساعت 30/7 صبح الی 30/18 به محل برپایی مراجعه و از آن دیدن نمایند
خبرنگار رحمان جابری.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار