مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اعلام اینکه تاکنون 82درصد دانش آموزان هرمزگانی برای سال تحصیلی جدید نام‌نویسی کرده‌اند، گفت: برای سال تحصیلی جدید تاکنون قریب 273 هزاردانش نام‌نویسی کرده‌اند.
کد خبر: ۶۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 25 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، علی کرم‌پور اظهار داشت: تاکنون 82درصد دانش‌آموزان هرمزگانی برای سال تحصیلی 95-94نام‌نویسی کرده‌اند و برای سال تحصیلی جدید تاکنون قریب 273 هزار دانش‌آموز از پیش دبستانی تا متوسطه در مدارس سراسر استان نام‌نویسی کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود برای سال تحصیلی جدید 330 هزار دانش‌آموز را داشته باشیم.
 
وی افزود: تا تاریخ سوم مرداد ماه، با رشد پنج درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در دوره پیش دبستانی سه هزار و 25 نفر، دوره اول و دوم ابتدایی 173 هزار نفر، متوسطه اول و دوم 97 هزار نفر و استثنایی 571 نفر تاکنون ثبت کرده‌اند که این روند با توجه به نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی شتاب بیشتری خواهد گرفت.
 
کرم‌پور مناطق شهاب، جناح، فین و بشاگرد را پیشرو در امر ثبت نام دانش‌آموزان اعلام کرد و گفت: این مناطق تاکنون بیش از 90درصد واجدان شرایط را برای سال تحصیلی جدید نام‌نویسی کرده‌اند.
 
وی در پایان گفت: تمام فعالیت‌های مرتبط با سال تحصیلی جدید در قالب کمیته‌های شش گانه پروژه مهر در حال انجام است و روند خوبی را از آمادگی ادارات نواحی و مناطق سراسر استان داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار