تابناک هرمزگان- برخلاف رویکرد دیگر ادارات و مسئولین استان هرمزگان رئیس کل دادگستری دیدار مردمی خود را با محوریت شهروندمداری و تکریم ارباب رجوع به صورت مرتب و منظم حفظ کرده ضمن اینکه در پاسخگویی به مردم هم رکورد دار نیز می‌باشد.
کد خبر: ۶۵۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 21 September 2018

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به شکل منظم دیدارهای مردمی خود را حفظ کرده است

به گزارش تابناک هرمزگان، جلسه دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بر محور شهروند مداری و تکریم ارباب رجوع برگزار شد و حجت الاسلام والمسلمین اکبری با 42 نفر از مراجعین دستگاه قضایی دیدار و ضمن رسیدگی به مطالبات آنان، دستورات مقتضی را در جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر کرد.

 در این جلسه  29 پرونده از بندرعباس و  13 پرونده از شهرستان ها مورد بررسی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان قرار گرفت و حجت الاسلام والمسلمین اکبری در خصوص رسیدگی به هریک دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین در این جلسه ، رئیس  کل دادگستری استان هرمزگان در خصوص 7 پرونده دستور تسریع در رسیدگی و در مورد 5 پرونده دیگر ، دستور پذیرش درخواست اعاده دادرسی صادر نمود.

شایان ذکر است: از مجموعه 42 فقره پرونده رسیدگی شده 31 پرونده با موضوع حقوقی و 11 پرونده با موضوع کیفری به صورت حضوری مورد بررسی قرار گرفت.

قابل ذکر است در شفافیت و اعلام آمارهای لحظه ای در استان هرمزگان دادگستری پیشرو است از دیگر ارگان‌ها و سازمان‌های و جا دارد دیگر ادارات از این نوع عملکرد سازمان قضا را سر لوحه خود قرار دهند و یاد بگیرند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به شکل منظم دیدارهای مردمی خود را حفظ کرده است

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار